تیم‌‌های مدعی فوتبال ایتالیا رقبای خود در اولین بازی‌های‌شان در فصل جدید جام حذفی این کشور را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا انجام شد. در این مرحله از رقابت‌ها برترین تیم‌های فصل گذشته شامل یوونتوس، ناپولی، اینتر، رم، میلان، آتالانتا، لاتزیو و تورینو وارد کورس می‌شوند و همه آنها هم میزبان خواهند بود.

دیدارهای این مرحله به صورت تک‌حذفی است و در صورت تساوی در ۹۰ دقیقه به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی کشیده می‌شود. بنابراین برخورداری از امتیاز میزبان، شانس تیم‌های مدعی تازه وارد را برای صعود به مراحل بعد افزایش می‌دهد.

در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، در حالی که قرعه‌های آسانی نصیب تیم‌های ناپولی و لاتزیو شده است، سخت‌ترین قرعه به نام فیورنتینایی افتاده که باید به خانه آتالانتا برود.

برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا که در فاصله روزهای ۱۵ تا ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۲۵ دی تا دوم بهمن) برگزار می‌شوند به شرح زیر است:

رم - پارما یوونتوس - اودینزه* برندگان این دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روندتورینو - جنوا میلان - اسپال* برندگان این دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

ناپولی - پروجا لاتزیو - کرمونسه* برندگان این دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.آتالانتا - فیورنتینا اینتر - کالیاری* برندگان این دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

فصل گذشته لاتزیو با غلبه بر آتالانتا قهرمان کوپا ایتالیا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.