باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب گلزن آرسنال است و برای این کار حاضر است مهاجم صربستانی‌اش را وارد این معامله کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «مترو»ی انگلیس گزارش داد باشگاه رئال مادرید که قصد به خدمت گرفتن پی‌یر امریک اوبامیانگ را دارد، به دنبال این است تا مدیران باشگاه آرسنال را برای فروش این مهاجم گابنی متقاعد کند، برای همین حاضر است لوکا یوویچ را در فرایند معاوضه با اوبامیانگ وارد این معامله کند.

این مهاجم صربستانی تابستان اخیر با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۶۰ میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست اما نتوانسته در این تیم خودی نشان دهد و در ۱۱ بازی از رقابت‌های مختلف تنها یک گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده است. در سوی دیگر اما اوبامیانگ ۳۰ ساله فصل را طوفانی آغاز کرده و در ۱۸ بازی ۱۲ گل برای آرسنال زده است.

نشریه انگلیسی «میرر» هم خبر داد اوبامیانگ که ۱۸ ماه از قراردادش با آرسنال باقی مانده به دنبال جدایی از این باشگاه است، این در حالی است که دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند. به نظر می‌رسد این مهاجم گابنی به دنبال تجربه چالشی جدید در اوج دوران حرفه‌ای‌اش و البته رسیدن به عناوین قهرمانی است، اتفاقی که به نظر با آرسنال رخ نخواهد داد.

اوبامیانگ که در زمان حضورش در دورتموند در ۲۱۳ بازی ۱۴۱ گل برای این تیم آلمانی به ثمر رساند، از زمان پیوستنش به توپچی‌های لندن ۵۳ گل‌زده در ۸۳ بازی به نام خود به ثبت رسانده است. او که در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در ازی ۶۶ میلیون یورو به توپچی‌ها پیوست، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۷۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.