سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که اعضای این تیم می‌خواهند تحت هر شرایطی به قهرمانی آسیا دست یابند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بازی‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از هفتم اسفند آغار می‌شود و با قرعه‌کشی که روز گذشته (جمعه) انجام شد، ما در گروه چهارم با تیم‌های عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شدیم.

وی‌ با اشاره به رقبای ایران در مرحله گروهی گفت: عربستان تیمی ناشناخته است. هرچند این تیم دور قبل هم‌ در مرحله نهایی حضور داشت. فوتسال کشورهای عربی تقریباً شبیه به هم است و می‌دانیم که عربستان هفته گذشته در فیفادی با آرژانتین، قهرمان جهان‌ بازی کرده است. اخیراً با کره جنوبی بازی نداشتیم، اما فوتسال این کشور الگو گرفته از چین و به طور کلی فوتسال آسیای شرق است. تایلند هم که رغیبی دیرینه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به اهداف کادرفنی تیم ملی تصریح کرد: اول و دوم شدن در گروه برای مراحل بعدی بی‌تأثیر نیست، اما تمرکز اصلی ما روی نتیجه‌گیری در هر بازی است. در واقع به دنبال قهرمانی آسیا تحت هر شرایطی هستیم. اتفاقی که در سال ۲۰۱۸ برای ما رخ داد، بازی کردن با همه تیم‌های قوی آسیا بود. امسال هم فارغ از اینکه با چه تیمی روبرو می‌شویم، به دنبال کسب نتایج درخشان در هر مسابقه خواهیم بود.

ناظم‌الشریعه همدلی و حمایت همه‌جانبه را لازمه موفقیت تیم در مسابقات پیش‌رو عنوان کرد و افزود: به کمک همه نیاز داریم تا با حمایت همه‌جانبه، اتفاقاتی را که در یک سال اخیر برای فوتسال کشور در مسابقات بین‌المللی رخ داده، جبران کنیم و‌ با تدارکات خوبی که داشته باشیم، پا به مسابقات بگذاریم و بار دیگر پرچم کشورمان را در روزهای پایانی سال جاری در آسیا برافراشته کنیم. توقعی که داریم این است که با تعامل خوب با کمیته فوتسال و‌ سازمان لیگ‌ فوتسال، از حداکثر ظرفیت اردوی آخر و پیش از اعزام، نهایت بهره را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.