سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: انتظار این را داشتیم که در جام حذفی با استقلال یا پرسپولیس برخورد کنیم و از این قرعه ناراحت نیستم.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور انتظار این را داشتیم که در این مرحله با استقلال یا پرسپولیس مواجه شویم و برای همین وقتی قرعه پرسپولیس به ما خورد اصلا شوکه نشدم. بلکه از این اتفاق استقبال کردم.

سرمربی شهرداری ماهشهر اضافه کرد: بازی با پرسپولیس یک فرصت خوب برای تیم ما به حسایب می‌آید که می‌توانیم دیداری در اوج فوتبال ایران داشته باشد. بازیکنان ما این فرصت را پیدا می‌کنند که در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده و دیده شوند و این یک فرصت خوب برای کل مجموعه این تیم می‌باشد.

وی اضافه کرد: شاید خیلی‌ها فکر کنند چون تیم ما لیگ دویی است، یک پیروزی ساده انتظار پرسپولیس را می‌کشد که این اشتباهی محض است. نه پرسپولیس همیشه در جام‌های حذفی مقابل تیم‌هایی از لیگ یک و دو پیروز بوده و هم تیم‌های لیگ یک و دو سابقه بالا آمدن در جام حذفی و حتی رسیدن به فینال را دارند.

پاشازاده تاکید کرد: این بازی چه در ماهشهر برگزار شود و چه در شهری دیگر، شهرداری ماشهر قطعا حریف دست و پا بسته و از پیش باخته‌ای نیست و یقین بدانید ما پرسپولیس را آزار می‌دهیم و برای شکست دادن این تیم هم نا امید نیستیم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آخرین وضعیت این تیم و حضور در صدر جدول گفت: استقلال فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و این تیم را من مدعی جدی این فصل می‌دانم. آنها همه تیم‌های بالای جدول را در هفته‌های اخیر شکست داده‌اند و با شایستگی به صدر جدول رسیده‌اند.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: من حتی در بازی با سپاهان هم برای استقلال پیروزی نوشتم. چون آنها در زمین سپاهان را شکست دادند وتنها اتفاقات و حواشی غیر فوتبالی این بازی را به تساوی کشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.