مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به ترکیب ایده‌آل این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: بهترین تاکتیک دوران پرسپولیس از زمان حضور گابریل کالدرون را شاهد بودیم.

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بی‌نقص‌ترین بازی پرسپولیس را در فصل جاری زیر نظر گابریل کالدرون شاهد بودیم؛ این تیم در خطوط سه‌گانه زمین، هماهنگی خوبی داشت تا توپ‌ها به راحتی بین بازیکنان جابجا شوند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بهترین بازی پرسپولیس را از زمان حضور کالدرون در این تیم شاهد بودیم، چینش بازیکنان به درستی انجام شده بود و انتقال توپ، خیلی خوب صورت گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییرات به وجود آمده در خط میانی زمین افزود: بشار رسن به‌ گونه‌ای بازی کرد که پرسپولیس هر لحظه بوی گل می‌داد. او نشان داد همچنان می‌تواند راهگشای مشکلات تیمش باشد ضمن اینکه خطوط دفاعی و حمله پرسپولیس نیز آرایش ایده‌آلی برای گل نخوردن و سپس گلزنی داشت.

بزیک خاطرنشان کرد: با توجه به سایر نتایج لیگ که در هفته سیزدهم رقم خورد، باید به پرسپولیس برای حضور در جنگ قهرمانی تبریک گفت؛ این تیم در صورت ثبات فنی فعلی‌اش می‌تواند بدون مشکل کارش را ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.