سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق به دنبال کشف ستاره‌های جدیدی در رقابت‌های مرحله نهایی امیدهای آسیا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه عراق، باسل کورسیس، مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق از درخواست رسمی سرچکو کاتانتس جهت سفر به تایلند و تماشای بازی‌های مرحله نهایی امیدهای آسیا خبر داد. تیم فوتبال امید عراق نیز در این رقابت‌ها حضور دارد و کاتانتس به دنبال کشف ستاره‌های جدیدی برای تیمش است.

کورسیس در این رابطه گفت: کاتانتس چند روز قبل به طور رسمی از فدراسیون فوتبال عراق خواست تا مقدمات سفرش به تایلند جهت زیرنظر گرفتن بازیکنان تیم امید و انتخاب برجسته‌ترین‌ها برای اردوهای آینده تیم بزرگسالان فراهم شود.کاتانتس انتظار دارد اسامی بازیکنان زیادی در این رقابت‌ها مطرح می‌شوند که می‌توانند برای تقویت تیم بزرگسالان و بهره‌بردن از آنها در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ سودمند باشند.

تیم ملی فوتبال عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا است. تیم‌های ملی بحرین (۹ امتیاز)، ایران (۶ امتیاز)، هنگ‌کنگ (۵ امتیاز) و کامبوج (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.