سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پیش از مصاف با منچسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، به رقیب همشهری طعنه زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دربی شهر منچستر فرصتی برای اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به وجود آورد تا به حریف همشهری یادآوری کند که اگرچه در چند سال اخیر مدعی پیروزی در این بازی بوده، اما در گذشته نه چندان دور وضعیت طور دیگری بوده است.

دو تیم شهر منچستر فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند و سولسشایر در نشست مطبوعاتی قبل از بازی به حریف آبی پوش طعنه زد و روزهایی را یادآوری کرد که سیتی تا دسته دوم فوتبال انگلیس هم پایین رفت.

سولسشایر با اشاره به دوران بازیگری‌اش در انگلیس که از سال ۱۹۹۶ آغاز شد، به خبرنگاران گفت: حداقل ما الان هر سال (در دربی منچستر) بازی می‌کنیم. برای خود من به شخصه سال‌ها طول کشید تا دوباره بتوانم بازی در دربی منچستر را تجربه کنم. وضعیت دربی الان تا حدودی تغییر کرده است. سیتی الان نسبت به زمان بازیگری من تیم بهتری است. فوتبال هم کلی تغییر کرده است. آن روزها شما از زوایای بیشتری می‌توانستید تکل‌های درست بزنید. الان اما همه چیز زیر ذره‌بین است. فوتبال الان بیشتر تکنیکی و تاکتیکی است در حالی که در گذشته بیشتر فیزیکی و روانی بود. یک دربی را باید مانند یک دربی بازی کرد. ما از بسکتبال حرف نمی‌زنیم و هر وقت که پای دربی وسط باشد ما آماده‌ایم.

گواردیولا: کسی شانسی برای قهرمانی ما قائل نیست/ در حال حاضر باید به دربی منچستر فکر کنیمسرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد افزود: حریف ما بهترین تیم حال حاضر انگلیس است. بازی سخت است، اما ما باید منسجم باشیم. من قبلاً هم گفتم که این بازی برای تمام بازیکنان ما یک فرصت است. هیاهوی زیادی درباره این بازی وجود دارد، اما این بازی فرصتی است تا تردید‌هایی را که درباره ما وجود دارد، به باور تبدیل کنیم. اگر بتوانیم عملکردی مشابه همان چیزی که مقابل تاتنهام داشتیم را مقابل سیتی هم ارائه کنیم، در ورزشگاه اتحاد نیز نتیجه می‌گیریم. مردم می‌گویند که چرا ما در بازی با سایر تیم‌ها نتایج بهتری نمی‌گیریم، اما لیگ برتر واقعاً لیگ سختی است و فرقی نمی‌کند که شما چقدر خوب باشید. اینجا کوچک‌ترین تفاوت‌ها تعیین‌کننده هستند. به نظر من اینکه تیم‌هایی مانند سیتی، لیورپول و لسترسیتی اینقدر ثبات دارند، به نفع لیگ است، اما سایر بازی‌ها هم واقعاً سخت هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.