تیم فوتسال سایپا در هفته پانزدهم لیگ فوتسال بانوان با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید. 

به گزارش ایسنا، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌ سایپا تهران میزبان دختران کویر مس کرمان بود و با حساب پنج بر یک پیروز شد.

با شروع بازی سایپا توانست حملاتی را به سمت دروازه حریف خود تدارک ببیند تا اینکه در دقیقه ۳ یاسمن پاکرو اولین گل سایپا را وارد دروازه حریف کرد. در ادامه هر دو تیم پایاپای پیش رفتند تا اینکه در دقیقه ۱۵ بهاره عرب، بازیکن دختران کویر گل تساوی را به ثمر رساند اما چند ثانیه بعد مهدیه محمدزاده گل دوم سایپا را زد. در ادامه آرزو صدقیانی زاده گل سوم تیم سایپا را به ثمر رساند تا این تیم با برتری سه بر یک راهی رختکن شود.

شروع نیمه دوم هم با گلزنی سایپا همراه بود و شهین افلاکی گل چهارم تیم خود را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۰ بازی حملات سایپا با واکنش خوب فاطمه خدایی، دروازه بان دختران کویر مس کرمان روبه رو شد. در دقیقه ۳۵ بازی ضربه بازیکن سایپا به شهین افلاکی، دیگر بازیکن سایپا برخورد کرد و وارد دروازه مس شد. این بازی در نهایت با برتری پنج بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

حاشیه‌های بازی:

- شهناز یاری، سرمربی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

- حدود ۵۰ هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند. - آریو هوادار ۹ ساله سایپا تنها کسی بود که با بوق زدن های مداوم تیم خود را تشویق می‌کرد.

- در پایان این بازی بازیکنان و هواداران سایپا از فرشته کریمی که به خاطر مصدومیت دو ماه از میدان مسابقه دور شده است، یاد کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.