تیم‌ ملی ایتالیا سال میلادی آینده در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی آلمان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که تیم ملی این کشور روز ۳۱ مارس سال ۲۰۲۰ (۱۰ دی) دیداری دوستانه مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد کرد. این بازی به میزبانی ژرمن‌ها و در شهر نورنبرگ برگزار می‌شود و هدف دو تیم آماده‌سازی برای شرکت در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ است که در ماه خرداد سال آینده آغاز می‌شود.

در همین حال خبرهایی از احتمال رویارویی تیم ملی ایتالیا با تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن در همان هفته از بازی‌های ملی شنیده می‌شود که البته این بازی هنوز قطعی نیست.

شاگردان روبرتو مانچینی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ را با کسب ۱۰ پیروزی از ۱۰ بازی پشت سر گذاشتند و در مرحله نهایی این رقابت‌ها هم با تیم‌های ملی ترکیه، سوئیس و ولز همگروه شده‌اند. ایتالیایی‌ها هر سه بازی مرحله گروهی‌ شان را در خانه انجام می‌دهند. تیم ملی آلمان هم در گروه مرگ رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و یکی از برندگان بازی‌های پلی‌آف برود.

تیم ملی ایتالیا تا کنون ۳۵ بار به مصاف آلمان رفته است که ۱۵ موفق به کسب پیروزی شده، ۱۲ بار مساوی کرده و هشت بار باخته است. آخرین بازی رودرروی دو تیم سال پیش در ورزشگاه سن‌سیرو بود که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.