پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم نیاز به پیروزی پر گل برابر ذوب‌آهن داشته است.

اسماعیل حلالی‌ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ بازی سختی را داشتیم. می‌دانستیم که ۹ سال در اصفهان نتوانسته بودیم ذوب‌آهن را نبرده بودیم و با توجه به شرایطی که داشتیم و نتایجی که به دست آوردیم، باید هم بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشیم و هم نمایش با کیفیتی را ارائه می‌دادیم.

او ادامه داد: حضور بازیکنانی مثل بشار رسن، شجاع خلیل زاده و کمال کامیابی‌نیا موجب شد تیم شکل قبلی خود را به دست آورد. پرسپولیس در این بازی توانست موقعیت های زیادی خلق کند و به گل‌های زیادی دست پیدا کرد. پرسپولیس روز خوبی داشت و مستحق سه امتیاز این بازی بود.

حلالی افزود: بازی به بازی شناخت کالدرون به پرسپولیس بیشتر می‌شود. به نظر من شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس اندازه ۱۰ بازیکن است. من جای کالدرون باشم در هر شرایطی شجاع را در بازی می‌گذارم و به نظر من هم کالدرون به این نتیجه رسیده است که باید از این بازیکن استفاده کند. ما در خیلی از بازی‌ها از سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده آن طور که باید استفاده نکردیم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: آمدن بشار رسن می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. او در بازی ملی‌اش مقابل تیم ملی ایران نشان داد که چقدر می‌تواند موثر عمل کند و به نظر من در پرسپولیس هم می‌تواند با نوع بازی‌اش کمک زیادی به سرخ‌پوشان کند.

او در پایان گفت: پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود و شناخت و هماهنگی‌های لازم هم به سطح خوبی خواهد رسید. در این راه باید هواداران حمایت خود را از باشگاه و کادر فنی انجام دهند تا با همدلی بتوانیم به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.