سرمربی استقلال تهران گفت: می دانستیم که بازی سختی برابر شهرخودرو داریم اما توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندره اسراماچونی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و این را می دانستیم. شهرخودرو از معدود تیم هایی بود که استقلال برابرش سخت به پیروزی رسید.

استراماچونی درباره عملکرد این تیم در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه گفت: این موضوع اتفاقی است که روی آن کار می کنیم. من باید در تیم ذهنیت برد را بیشتر کنم اما بعضی اوقات در اواخر مسابقه، ترس های غیر قابل کنترل به بازیکن وارد می شود. من روی این موضوع کار می کنم. تیم هایی که به بردن عادت داشتند، در دقایق پایانی بهتر مدیریت می کنند. ما می توانیم این موضوع را با بالا بردن ذهنیت خود بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنم به بازیکنانم یاد دهم باید همیشه حمله کنیم. دو مهاجم در زمین داریم. امروز نیز سه تعویض ما بازیکنان هجومی بودند تا بتوانم این ذهنیت را به بازیکنان ادامه بدهم که باید نمایش خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع که آیا فکر می کردید چنین پیشرفتی نسبت به هفته های ابتدایی داشته باشید گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم زیرا از روز اول من را کامل همراهی کردند. شروع بدی داشتیم که می توانست اعتماد به نفس تیم کاهش پیدا کند. تشکر خاص من در این مسابقه از بازیکنان است و اگر این را در نظر بگیریم که ما 7 امتیاز را در وقت های اضافه از دست دادیم، بعضی وقت ها مثل دیدار با ماشین سازی شایسته باخت و بعضی وقت ها بد شانس بودیم. اگر امتیازات وقت های اضافه را از دست نمی دادیم، الان شرایط بهتری داشتیم.

وی تاکید کرد: از شیخ دیاباته تشکر ویژه می کنم. خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی کردند اما او گفت می خواهم به هر قیمتی به میدان بروم. با درد بازی کرد. از دکتر ستوده و مهرشاد رهبر که دو پزشک تیم هستند که از آنها تشکر می کنم. شاید شما آنها را نبینید اما آنها خیلی سخت برای استقلال تلاش می کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )