مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به شرایط بد مالی این تیم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کمک کرد.

محمد اهل‌شاخه در ارتباط با نتایج خوب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این فصل و اینکه آیا فکر می‌کرد این تیم چنین عملکردی در این فصل داشته باشد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما یک مربی خوب روی نیمکت داریم که کارش را خوب بلد است. از طرفی بازیکنان هم با یکدیگر همدل و متحد هستند و امسال پیش‌بینی می‌کردیم که نتایج خوبی بگیریم. خیلی از بازیکنان هم بومی هستند و فوتبال جنوب هم همیشه همراه با تکنیک و انجام بازی زیبا بوده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «هدف صنعت‌نفت قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است؟» عنوان کرد: الان که مشکلات مالی تیم ما زیاد است و شرایط سخت شده ولی با این حال بچه‌ها انگیزه دارند تا نتایج خوبی بگیریم. دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و رسیدن به این هدف هم دور از دسترس نیست. از تیم‌های دیگر چیزی کمتر نداریم و فاصله ما با صدر جدول فقط چهار امتیاز است.

اهل‌شاخه در خصوص حل نشدن مشکلات مالی صنعت‌نفت اظهار داشت: ما هزار تومان هم دریافتی نداشتیم و فقط یک بار فرماندار آبادان کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به ما داد. پاداش ۵۰۰ هزار تومانی برای زمانی بود که در نوجوانان بازی می‌کردیم! متاسفانه مشکلات حل نشده و مدیرعامل هم به تنهایی نمی‌تواند این بحران را حل کند. نمایندگان آبادان در مجلس باید به فکر صنعت نفت باشند تا بازیکنان بعد از مدت‌ها دریافتی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.