سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید با وجود آمار ضعیف گلزنی مهاجم بلژیکی‌اش در رقابت‌های اروپایی از او راضی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد و آمار روملو لوکاکو در بازی‌های اروپایی این فصل تیم فوتبال اینتر صورت گرفته است، تأکید کرد که از مهاجم بلژیکی خود راضی است.

کونته در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه اینتر مقابل تورینو که فردا شب (شنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود، به خبرنگاران گفت: روملو برای ما بازیکنی بسیار مهم است. این موضوع در مورد لائوتارو هم صدق می‌کند. هر دوی آنها بسیار خوب بازی می‌کنند و بیشتر از این نمی‌توان درباره‌شان چیزی گفت. من بسیار راضی هستم و امیدوارم که با همین روند به کارشان ادامه دهند.

سرمربی ۵۰ ساله اینتر که در گذشته روابط چندان خوبی با والتر ماتزاری، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال تورینو نداشت، درباره رویارویی‌اش با او گفت: رابطه من با والتر الان عالی است. ما در انگلیس با هم ملاقات داشتیم و تجربه‌ها و ایده‌های‌مان را با هم به اشتراک می‌‌گذاشتیم. با این حال زمانی که با هم روبه‌رو می‌شویم، حریف هستیم. من سعی می‌کنم کار خودم را پیش ببرم و او هم تلاش می‌کند هدف خودش را محقق کند. با این حال رابطه میان ما همچنان در کمال احترام است.

رئال مادرید به توافق با مدافع اینتر نزدیک شد

کونته درباره وضعیت تیمش در آستانه مصاف با تورینو نیز تأکید کرد: ما تازه روز گذشته کنار هم جمع شدیم و همیشه اولین بازی‌ها بعد از وقفه بازی‌های ملی سخت است. این بار اما هوا هم بد است. با این حال ما باید از فرصتی که امروز داریم برای آماده‌سازی خودمان استفاده کنیم. سنسی، پولیتانو، گالیاردینی و سانچس همگی خانه‌نشین هستند. سنسی ماه گذشته را از دست داد، اما ما داریم کم‌کم او را آماده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.