ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید اعتراف کرد که پیش از پیوستن‌اش به این تیم چند بار فرصت رفتن به PSG‌ را داشته اما آن را نادیده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادن ازار فاش کرد که پیش از رفتن به رئال مادرید و زمانی که هنوز برای چلسی توپ می‌زد، پاری‌سن‌ژرمن چند بار به او پیشنهاد‌های مختلفی برای پیوستن به جمع سورمه‌ای پوشان پارک‌دو‌پرنس را داده است.

ازار ۲۸ ساله که سابقه بازی در تیم لیل فرانسه را هم دارد، تابستان امسال در فاصله یک سال به پایان قراردادش با چلسی به رئال مادرید پیوست، به نشریه اکیپ فرانسه گفت: پاری‌سن‌ژرمن چندین بار تلاش کرد با من قرارداد ببندد. من اما نمی‌خواستم به لوشامپیونه برگردم چون نمی‌خواهم در لیگ فرانسه برای تیم جز لیل بازی کنم. به همین دلیل همیشه به پاری‌سن‌ژرمن پاسخ منفی دادم.

ازار افزود: تکلیفم با خودم روشن بود. پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که می‌توانست به من برای بردن لیگ قهرمانان اروپا کمک کند اما پیوستن به این تیم هرگز در برنامه‌های من جایی نداشت. اگر قرار باشد که من روزی به فرانسه برگردم فقط برای بازی در لیل خواهد بود.

ازار که در هفت سال حضورش در چلسی، به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شد، شروع فصل جاری لالیگا را به خاطر دچار شدن به مصدومیتی عضلانی در اردوی پیش فصل از دست داد اما در هفته‌های اخیر ‌کم‌کم شروع به اوج‌گیری کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.