سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام قصد دارد سه بازیکن کلیدی این تیم را حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که روز گذشته (چهارشنبه) با قراردادی سه و نیم ساله هدایت تیم فوتبال تاتنهام را برعهده گرفت و جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، بعدازظهر روز گذشته به طور رسمی کارش را با شاگردان جدیدش آغاز کرد. آقای خاص کادرفنی خود را هم مشخص کرده که بر این اساس ژوائو ساکرامنتو به عنوان دستیار، نونو سانتوس به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، ریکاردو فورموزینیو به عنوان استعدادیاب، جیووانی سِرا به عنوان آنالیزور و کارلوس لالین به عنوان سرمربی مربی بدنساز با وی در تاتنهام همکاری خواهند کرد.

نشریه انگلیسی «میرر» هم حالا خبر می‌دهد که باشگاه تاتنهام به خواست مورینیوی ۵۶ ساله قصد دارد سه بازیکن کلیدی خود یعنی کریستین اریکسن، یان فرتونگن و توبی آلدرویرلد را برای تمدید قرارداد متقاعد کند. طبق این گزارش این سه بازیکن از شیوه مربیگری پوچتینو خسته شده بودند و برای همین پیش از این قصد ترک اسپرز را داشتند، اما حضور مورینیو روی نیمکت این تیم انگلیسی ممکن است معادلات را تغییر بدهد. فرتونگن ۳۲ ساله، آلدرویرلد ۳۰ ساله و اریکسن ۲۷ ساله همگی قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

همچنین شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گزارش داد لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی تیم فوتبال لیل هم به دنبال همکاری با باشگاه تاتنهام و ژوزه مورینیو است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.