فرید بهزادی کریمی، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد، بعد از مصدومیت از ناحیه کشاله، نباید برای بازگشت عجله می‌کرده است.

فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیتش اظهار داشت: خوشبختانه به تمرینات برگشته‌ام و مصدومیتم برطرف شده است. من از ناحیه کشاله مصدوم شدم، ولی متأسفانه برای بازگشت عجله کردم و نباید این کار را می‌کردم. امسال در لیگ برتر و جام حذفی پنج بازی را از دست دادم و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم. الان هم فشرده تمرین می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در مورد عملکرد ماشین‌سازی در ۱۰ هفته گذشته خاطر نشان کرد: ما امسال فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاریم، ولی متأسفانه در امتیازگیری به آن چیزی که حق‌مان بود نرسیدیم. در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و باید بیشتر از ۱۲ امتیاز می‌گرفتیم. مطمئناً در بازی‌های آینده شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد بازی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته یازدهم لیگ برتر تصریح کرد: تعطیلی یا تعویق بازی‌ها برای تیم‌هایی که بحران دارند، خوب است، ولی ما دوست داشتیم که بازی کنیم. به‌هرحال شرایط طوری شد که بازی‌های این هفته برگزار نمی‌شود و خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنیم.

بهزادی کریمی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: امسال رقابت بین مدعیان بسیار سخت ست و اصلاً نمی‌توان تیمِ قهرمان را پیش‌بینی کرد. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.