وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مهدی تاج به رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که از ظرفیت‌های فدراسیون برای تقویت تیم فوتبال امید استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ۴۴ سال است در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیک هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت‌های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک توکیو تلاش کنید.

وی تأکید کرد: فوتبال ایران از هر نظر برای راهیابی به المپیک ژاپن شایسته است و باید شاهد حضور استعدادهای بزرگ فوتبال ایران در بازی‌های المپیک باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در کنار بسکتبال که با شایستگی به المپیک رسید، منتظر حضور دو رشته مهم فوتبال و والیبال هستیم و برای این اتفاق مهم همه‌گونه پشتیبانی و حمایت را از فوتبال و والیبال و سایر قهرمانان‌مان خواهیم داشت.

در این دیدار تاج گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون و آمادگی تیم امید و تیم ملی برای راهیابی به دور انتخابی جام جهانی قطر به وزیر ورزش ارائه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.