دستمزد سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام توسط نشریه انگلیسی فاش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو صبح امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام معرفی شد و تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ هدایت اسپرز را برعهده خواهد داشت. آقای خاص در حالی جانشین مائوریسیو پوچتینو شد که تاتنهام هنوز از جزئیات قرارداد او رونمایی نکرده است.

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» اما گزارش داد دستمزد مورینیو در تاتنهام ۱۵ میلیون پوند خواهد بود، این در حالی است که حقوق پوچتینو در این تیم ۸.۵ میلیون پوند در سال بود. این سرمربی پرتغالی که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد و از آن تاریخ هدایت تیمی را برعهده نداشت، از من‌یونایتد هم دقیقاً همین مقدار دستمزد می‌گرفت.

باشگاه تاتنهام شب گذشته (سه‌شنبه) در پی تداوم نتایج ضعیف، مائوریسیو پوچتینو را از سمت سرمربیگری اسپرز اخراج کرد. اسپرز از ۱۲ بازی ابتدایی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

مورینیو ۵۶ ساله که در زمان حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، این تیم را به یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه و یک قهرمانی در لیگ اروپا رساند، پیش از این سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را با چلسی تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.