سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت که بازیکنان و کادر فنی این تیم برابر هواداران مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضورش در تیم فوتبال سپیدرود گفت: با فضای کار کردن در این تیم غریبه نیستم و فصل گذشته هم هدایت سپیدرود را بر عهده داشتم. بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه، به توافق رسیدیم و حالا هم کار را شروع کردیم. در قبال هواداران سپیدرود مسئولیت سنگینی داریم و همه بازیکنان و کادر فنی تلاش خواهند کرد تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. ما برای نتیجه گرفتن می‌جنگیم و نیاز به حمایت هواداران هم داریم.

وی که تیمش در حال حاضر در رده دوازدهم قرار دارد، در مورد اینکه آیا می‌توانند خودشان را به بالای جدول برسانند، عنوان کرد: باید بازی به بازی جلو برویم. شرایط سخت است ولی تمام هدف ما این است که تیم نتایج خوبی بگیرد و هواداران هم خوشحال شوند. من به بازیکنان تیم ایمان دارم و آنها نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا شرایط بهتر شود.

سرمربی سپیدرود که در اولین بازی روی نیمکت این تیم باید برابر مس کرمان تیم سابقش قرار بگیرد، در خصوص این بازی اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و در اولین بازی باید برابر تیم سابقم قرار بگیرم. در این بازی هواداران را در اختیار نداریم ولی باید هدفی جز برد نداریم. امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم و به هدفمان برسیم. برای موفقیت سخت باید تلاش کنیم و نتیجه گرفتن سپیدرود نیاز به همدلی و تلاش دسته‌جمعی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.