مربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان گفت: ملی پوشان با توجه به اردوهای آماده سازی و حضور در بازی‌های لیگ، از آمادگی خوبی برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم حسن زاده مربی تیم فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال در خصوص آمادگی تیمش قبل از شرکت در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) گفت: وضعیت تیم به حالت نسبی خوبی رسیده است. در دو اردوی تدارکاتی با توجه به تاکتیک هایی که داشتیم، بازیکنان را انتخاب کرده و باید نتایج خوبی را در تورنمنت کافا کسب کنیم.

وی ادامه داد: دو مرحله اردوی تدارکاتی و حضور در ۶ هفته از رقابتهای لیگ باعث شده تا بازیکنان از آمادگی خوبی بهره ببرند. با توجه به اینکه مسابقات زیر ۲۳ سال است، بازیکنان در رده های مختلف جوانان و نوجوانان و بزرگسالان را به اردوهای تدارکاتی دعوت کردیم و برنامه های خود را به مرحله اجرا رساندیم.

مربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان در ادامه در خصوص شناخت از حریفان ایران گفت: تورنمنت کافا هر ساله در یک رده سنی برگزار می شود و طی چند سال اخیر بازیکنان ایران در تمامی رده ها با حریفانی که در این تورنمنت هستند، رقابت کرده اند. فکر می کنم فقط با تیم تاجیکستان بازی نداشته و مابقی تیم ها را بازی کرده اند. در واقع تا حدودی یکسری از بازیکنان با شرایط مسابقات آشنا هستند.

حسن زاده در پایان گفت: تمامی تیم ها بدون شک خوب هستند و با آمادگی بالایی در این تورنمنت حضور دارند. بازی سختی مقابل ازبکستان و تاجیسکتان خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را در تورنمنت کافا بدست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.