سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از فرار شاگردانش از شکست مقابل اروگوئه، نسبت به آینده آلبی‌سلسته ابراز خوشبینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، پس از تساوی ۲ بر ۲ شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش مقابل اروگوئه، از عملکرد آنها در این بازی و همچنین بازی قبلی مقابل برزیل که آن را با تک گل مسی بردند را ابراز کرد.

اسکالونی درباره بازی مردانش مقابل اروگوئه گفت: در مجموع، من باید بگویم که بیشتر از نتیجه بازی، از عملکردی که بازیکنانم در این مسابقه داشتند راضی‌ام. نمایشی که در این مسابقه ارائه کردیم نشان می‌داد ما شناخت کافی از رقیب‌مان داریم و چگونه باید مقابل آن بازی کنیم. عملکرد ما در این مسابقه هرگز دچار عدم تعادل نشد و در تمام طول بازی باشهامت و انگیزه جنگیدیم و به همین خاطر هم من از تیمم راضی‌ام.

یکی از مهمترین نکات بازی تصمیم اسکالونی برای خارج کردن هافبک تیمش مارکوس آکونیا از میدان بود، کسی که بهترین عملکرد را در میان بازیکنان آلبی‌سلسته داشت.

اسکالونی در این باره گفت: ما متوجه شدیم که او دارد با درد بازی می‌کند و خب نیازی نبود که او با وجود مصدومیت به بازی‌اش ادامه دهد. علاوه بر این، با این تعویض ما فرصت بازی برای بازیکنی دیگر را هم فراهم کردیم.

با پایان بازی‌های تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۱۹، سرمربی آلبی‌سلسته درباره عملکرد شاگردانش در این سال گفت: از لحاظ نتایجی که کسب کردیم، باید بگویم که من راضی‌ام. از نظر عملکرد اما باید بگویم که هنوز جای پیشرفت داریم. با این حال من احساس می‌کنم که تیم‌مان در وضعیت خوبی هست و آینده روشنی پیش رو دارد. بعد از این ما کارهای سخت‌تری پیش رو داریم چون بازی‌های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی سخت‌ترین بازی‌های‌ دنیا هستند و بعد از آن هم کوپا آمه‌ریکا را ر پیش داریم. با این حال ما به تیم‌مان اطمینان داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.