مدیر تیم و معاون ورزشی نساجی با رد صحبت‌های فرهاد صنیعی‌فر، گفت: بهتر است ایشان اعضای هیئت مدیره باشگاه را نام ببرد تا ما هم آنها را بشناسیم.

علی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط باشگاه نساجی و این که فرهاد صنیعی‌فر مالک این باشگاه مدعی است، علیرضا اسدی (مدیرعامل باشگاه) از سمت خود کناره‌گیری کرده است، اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم یک چیزی بگویم، برای این که باشگاه ساختار قانونی داشته باشد باید یکسری الزامات رعایت شود. همانطور که می‌دانید باشگاه نساجی نمی‌تواند آکادمی فوتبال داشته باشد، چون ساز و کارهایی که باید رعایت می‌شد در این باشگاه رعایت نشده است. من قبلا هم گفته‌ام یکی از ایرادات عمده‌ای که سازمان لیگ از باشگاه ما گرفته این است که هیئت مدیره نداریم.

وی افزود: باشگاه اگر می‌خواهد هیئت مدیره داشته باشد باید از دو طریق اقدام کند و سپس با ارسال نامه‌ای رسمی اعضای هیئت مدیره را به سازمان لیگ معرفی کند. بعد از آن هم در بحث ثبت شرکت‌ها اعضای هیئت مدیره معرفی و حتی سهامداران نیز نامبرده می‌شوند. حالا سوال من این است، آیا تاکنون نامه‌ای رسمی برای اعلام اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی به سازمان لیگ زده شده است؟ قطعاً خیر، چون اگر ما هیئت مدیره داشتیم گام بلندی به سمت حرفه‌ای شدن بر می‌داشتیم. حالا می‌خواهم یک چیز دیگر بگویم، باشگاه ما دو مالک دارد حدادیان ۴۰ درصد و صنیعی‌فر ۶۰ درصد سهام باشگاه را در اختیار دارند، ولی طی تفاهم‌نامه‌ای که بین این دو امضا شده هر کدام ۵۰ درصد حق مدیریت و تصمیم‌گیری در باشگاه را دارند.

مدیر تیم و معاون ورزشی نساجی در ادامه تصریح کرد: سوال من این است، برخی دوستان که خودشان را رئیس هیئت مدیره مطرح می‌کنند، از کدام هیئت مدیره صحبت می‌کنند؟ وقتی نام هیچیک از این اعضا معرفی نشده چگونه می‌توان به آنها گفت هیئت مدیره؟ از قدیم هم گفته‌اند دروغگو دشمن خداست، من در کدام جلسه و در حضور کدام اعضای هیئت مدیره که وجود خارجی ندارند استعفا داده‌ام؟ صنیعی‌فر گفته است نامه رسمی از استعفای من دارد. اگر چنین چیزی است آن را نشان دهد. بعضی اوقات به خاطر مشکلات به جایی می‌رسیم که می‌گوییم اگر مشکلات برطرف نشود دیگر نمی‌توان کار کرد، اما این به معنای استعفا نیست، بلکه اعلام خطر است.

دهقانی در ادامه با اشاره به صحبت‌های صنیعی‌فر مبنی بر این که اعضای هیئت مدیره تصمیم به جدایی اسدی و دهقانی گرفته‌اند، گفت: وقتی شما هیئت مدیره ندارید چگونه تعیین تکلیف کرده‌اید؟! ما نفهمیدیم بالاخره در جلسه هیئت مدیره به این نتیجه رسیده‌اند که ما نباشیم، یا خودمان استعفا داده‌ایم؟ من خواهش می‌کنم اسم اعضای هیئت مدیره را نام ببرند تا ما هم آنها را بشناسیم. اگر این اعضای وجود دارند چرا نام‌شان در سازمان لیگ ثبت نیست؟ نکته بعدی باید به آنهایی که ادعا می‌کنند تمرینات را ما تعطیل کرده‌ایم، بگویم پول تنخواهی که دست من بوده صفر است، تدارکات تیم هم ۴ ماه است که هیچ حقوقی نگرفته و توانایی آمدن به سر تمرین را نداشت، آیا من از بازیکنان باید می‌خواستم خودشان توپ بیاورند و مانع‌ها را بچینند؟ وقتی شرایط مهیا نیست که تمرین کنند چه کاری باید انجام دهیم؟ شما اگر می‌خواهید تمرینات تعطیل نشود به تعهدتان عمل کنید. شما اگر به تعهدتان عمل می‌کردید کارت بازی ۵ بازیکن‌مان گرو نگهداشته نمی‌شد. من، اسدی، کوچک‌زاده، جواد نکونام، مجید جلالی، حدادیان، مهدی پاشازاده، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس همه آدم‌های بد و ناکارآمدی هستند، فقط ایشان عالی است؟! سوال من فقط این است چرا کارت بازی ۵ بازیکن ما صادر نشد؟ صنیعی‌فر اگر به تعهداتش عمل می‌کرد هیچیک از این اتفاقات رخ نمی‌داد.

وی در ادامه درباره این که آیا به کار خود در باشگاه ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: قطعاً من هم فردا با علیرضا اسدی سر تمرین خواهم رفت، اسدی مدیرعامل قانونی باشگاه است و فردا با بچه‌ها صحبت خواهد کرد. تمرین تیم را برگزار می‌کنیم. از تدارکات و کادر پزشکی هم خواهش کرده‌ایم با تمام مشکلاتی که دارند سر تمرین بیایند. ما دوست نداشتیم پیش از بازی با استقلال این اتفاقات بیفتد، اما وقتی تنخواه ما صفر است چطور می‌توانستیم تمرین کنیم. یک چیز بگویم به علت عدم پرداخت تعهدات ایشان (صنیعی‌فر) تیم در بازی با پدیده فاقد کارد پزشکی بود. پزشکان تیم به این بازی نیامدند چون این آقا به تعهداتش عمل نکرده بود، استرس نبود کادر پزشکی را هم کادر فنی، من و مدیریت باشگاه تجربه کردیم. این اتفاقات باعث می‌شود بحران به وجود بیاید، بحران را مگر ما درست می‌کنیم؟ مالک باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. در کدام جلسه بوده که ما استعفا داده‌ایم؟، در جلسه با هیئت مدیره خیالی که اسم‌شان هم در سازمان لیگ ثبت نشده؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.