حمید درخشان، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که تخریب تیم ملی و مارک ویلموتس چیزی را تغییر نمی‌دهد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست ایران برابر عراق گفت: ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. در بازی با بحرین هم چنین شرایطی را داشتیم. در نیمه اول کمی خوب بودیم، ولی در نیمه دوم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم شکست خوردیم. ایران از لحاظ بازیکن قابل قیاس با عراق نیست، ولی از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان ما در این بازی روحیه و انگیزه همیشگی را برای پیروزی نداشتند. نمی‌خواهم بگویم این بازی برای‌شان مهم نبود، ولی انتظار می‌رفت بیشتر می‌جنگیدند و تلاش می‌کردند. انگیزه بازیکنان عراق قابل قیاس با بازیکنان ما نبود و در نهایت هم آنها توانستند برد مهمی را به دست بیاورند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا صعود تیم ملی به اما و اگر کشیده است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. ما دو بازی مهم با عراق و بحرین در تهران داریم که می‌توانیم از شرایط میزبانی بهترین استفاده را ببریم. به‌هرحال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و نباید ناامید شویم.

درخشان همچنین در واکنش به برخی انتقادها از ویلموتس و مقایسه این مربی با کی‌روش خاطرنشان کرد: کی‌روش دیگر از تیم ملی رفته است و این درست نیست که تیم ملی و سرمربی‌اش را با سرمربی قبلی مقایسه کنیم. تخریب تیم ملی و مارک ویلموتس چیزی را تغییر نمی‌دهد و ما باید از تیم ملی و سرمربی‌اش حمایت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )