مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: از نظر اسدی باشگاه هیئت مدیره ندارد،‌ اما از نظر ما همان‌هایی که گفتند او مدیرعامل شود،‌ همان‌ها هم گفتند دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشد!

فرهاد صنیعی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره صحبت‌های علیرضا اسدی مبنی بر اختلافش با او اظهار داشت: اسدی و دهقانی در حضور هیئت مدیره و افراد بزرگی در باشگاه استعفا کردند و ما هم موافقت کردیم. مدارکی هم وجود دارد که این آقایان برای من نامه نوشته‌اند که تا الآن کار کردیم و دیگر شرایط کار فراهم نیست و حق و حقوق ما را بدهید.

وی در مورد اینکه رضا حدادیان دیگر مالک باشگاه نساجی گفته در برکناری اسدی هیچ مشورتی با او نشده است، گفت: هیئت مدیره باشگاه و رئیس آن در این مورد تصمیم می‌گیرد. حدادیان اصلاً تهران نیست که با او جلسه بگذاریم.

مالک باشگاه نساجی در مورد صحبت‌های اسدی مبنی بر اینکه باشگاه اصلاً هیئت مدیره ندارد، عنوان کرد: از دید او ندارد، همان‌هایی که تصمیم گرفتند اسدی بیاید همان‌ها هم تصمیم گرفتند که دیگر مدیرعامل نباشد!

صنیعی‌فر در مورد انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه نساجی تصریح کرد: فعلاً هیچ چیز مشخص نیست. الان مهم‌ترین چیز آمادگی بچه‌ها برای بازی با استقلال است تا تمرینات‌شان را برگزار کنند.

وی در مورد لغو تمرینات تیم نساجی نیز گفت: متأسفانه اسدی تمرینات را لغو کرده، اما من هم از امروز گفتم تمرینات باید برگزار شود و به جای روزی یک جلسه، باید روزی دو جلسه تمرین کنند!

مالک باشگاه نساجی درباره اینکه اسدی اعلام کرده فردا در تمرینات حاضر خواهد شد،‌ گفت: این حرف را نشنیده‌ام اما اسدی از نظر ما دیگر کاره‌ای نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.