مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با تأکید بر اینکه همچنان در سمت خود در این باشگاه فعالیت می‌کند، گفت: برای رسیدگی به مشکلات تصمیم گرفتیم تمرینات را تعطیل کنیم، اما برخورد حذفی با ما شد!

علیرضا اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت باشگاه نساجی مازندران و اختلاف پیش آمده بین او و فرهاد صنیعی‌فر، یکی از مالکان این باشگاه اظهار داشت: تمام افرادی که در تیم هستند، دوست دارند هواداران را خوشحال کنند، اما بعضی وقت‌ها اختلافات به این دلیل پیش می‌آید که یک نفر به تعهداتی که بر گردنش است، عمل نمی‌کند. ما دوستانه یک کاری را در باشگاه نساجی شروع کردیم، ولی متأسفانه صنیعی‌فر در ادامه راه به تعهدات خود عمل نکرد. حالا یا نتوانست و یا نخواست که در این‌باره قضاوتی نمی‌کنیم.

وی افزود: من هیچ‌وقت در این مورد مصاحبه‌ای نکردم. متأسفانه این مشکلات با مشکل بدی که برای سرمربی ما (رضا مهاجری) اتفاق افتاد، همزمان شد. ما هم مثل تمام تیم‌ها اعلام کردیم تمرین تعطیل شود تا دوستان در جلسات داخلی به مشکلات رسیدگی کنند، اما متأسفانه برخورد دیگری را دیدیم و برخورد حذفی با ما شد! حتی به مالک دیگر هم بی‌احترامی شد و هیچ مشورتی با مالک دیگر (رضا حدادیان) هم نشده است. در حالی که قبلاً قرار گذاشته شده بود تا در تصمیمات باشگاه، مالکان با هم مشورت کنند.

«یعنی چون تمرینات نساجی را تعطیل کردید، شما را برکنار کردند؟» مدیرعامل باشگاه نساجی در واکنش به طرح این پرسش گفت: قبل از آن هم اختلافاتی بود، اما این موضوع هم به اختلافات اضافه شد و بعد از آن به جای حل مشکل، برخورد حذفی شد. تمرینات تعطیل می‌شود چون ما مشکلاتی در تیم داریم، وگرنه خدایی نکرده دوست نداریم برای مردم و تیم مشکلی ایجاد شود. به نظرم اینجا مهمترین بحثی که می‌تواند به تیم کمک کند، بحث اقناعی است. الان هم کانال اطلاع‌رسانی باشگاه گفته مدیرعامل سابق تمرین را تعطیل کرد. داخل همین خبر هم منطق وجود دارد، جواب این خبر این است که مگر مدیرعامل قبلی که من باشم چقدر قدرت دارد که تمرین را تعطیل کند؟ این برمی‌گردد به یک چیز؛ کسانی که الان در باشگاه هستند نتوانستند بازیکنان را قانع کنند. به خاطر همین بازیکن تصمیم می‌گیرد، تمرین نکند. من هم به‌‌عنوان مدیرعامل می‌گویم وقتی مشکلی وجود دارد باید همه عاقلانه بنشینند و آن را حل کنند، ولی صنیعی‌فر این کار را انجام نمی‌دهد. من هم برای ماندن یا رفتن اصراری ندارم، اما اگر کمکی از دستم بربیاد انجام می‌دهم. راه حل‌‌ها هم به صورت متعدد در جلسات مطرح شده،‌ اما عدم هماهنگی یکی از مالکان (صنیعی‌فر) باعث شده این دو دستگی در باشگاه به وجود بیاید که هیچ‌کس هم علاقه‌ای به آن ندارد.

اسدی در پاسخ به این پرسش که با توجه به مخالفت رضا حدادیان (یکی دیگر از مالکان باشگاه نساجی) با برکناری او آیا همچنان به‌عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت دارد یا خیر؟ عنوان کرد: بله! ولی من تشنگی و اصراری برای حضور ندارم، اما مسئولیت دارم. من فردا هم تمرین گذاشتم و خودم هم سر تمرین می‌روم، ولی اینکه یک متنی را برخی می‌نویسند و منتشر می‌کنند، بعد هم بیانیه مالک دیگر را در کانال باشگاه منتشر نمی‌کنند، دهن کجی به خودشان است. سپس هم در بیانیه باشگاه می‌نویسند مدیرعامل سابق! این خیلی بد است.

وی در مورد اینکه «چه راه‌حلی برای برطرف شدن این مشکلات دارد و آیا حدادیان از اختلافات باخبر است یا خیر؟»، بیان کرد: راه حل این است که همه عاقلانه بنشینند و تعهدات را عمل کنند،‌ یا اینکه کار را یکطرفه کنند و بگویند نمی‌توانیم به تعهدات‌مان عمل کنیم. حدادیان هم در جریان است. بهترین راه‌حل هم این است که فردا تیم تمریناتش را شروع کند، بعد هم هیئت مدیره با سرعت تشکیل جلسه دهد. البته باشگاه هم مشکل ساختاری دارد. من نمی‌دانم اعضای هیئت مدیره چه کسانی هستند و فقط دو نفر از آنها را می‌شناسم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان یادآور شد: من فردا برای بچه‌ها تمرین گذاشته‌ام و قرار است با آنها صحبت کنم تا بچه‌ها را قانع کنم، تمرین کنند. وقتی بچه‌ها تمرین نمی‌کنند،‌ یعنی این واکنش به انعکاس خواسته‌های آنهاست که به آن عمل نکردیم. این هم هشداری است برای همه‌ی ما. یا این را عاقلانه و صادقانه حل می‌کنیم یا می‌رویم به سمت منازعات غیرعاقلانه و متکبرانه که هزینه آن هم بیشتر است و دودش به چشم افراد می‌رود. ما به دنبال این راه نیستم و دوست داریم مسائل به صورت دوستانه حل شود!

موافقت صنیعی‌فر با استعفایی که هرگز داده نشده است!/ اختلافات، دلیل برکناری اسدی از مدیرعاملی نساجیادعای باشگاه نساجی؛ اسدی مانع برگزاری تمرین است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.