مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، تنها سیدمهدی رحمتی، سنگربان تیم شهر خودرو می‌توانسته مانع پیروزی تیمش در بازی مقابل این تیم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به مشهدی‌ها به خاطر تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم. ما تیم پانزدهم جدول هستیم و آنها صدرنشین. شاید فقط مهدی رحمتی می‌توانست ما را از برد در این بازی محروم کند.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی چند موقعیت صد درصد گل داشتیم و در مقابل هیچ فرصتی به حریف ندادیم، ولی روی یک اشتباه گل خوردیم. ما خوب بازی را کنترل کردیم و بچه‌ها فداکارانه زحمت کشیدند، ولی روی بی‌تجربگی شکست خوردیم. از عملکرد بچه‌ها ممنونم که تلاش کردند. امروز حتی از تیم جوانان‌مان هم چند بازیکن را به میدان فرستادیم.

لیگ برتر فوتبال|پایان ثلث اول لیگ نوزدهم با صدرنشینی شهر خودرو/ پنجمین باخت گل‌گهر در مشهد رقم خورد + جدول

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه شرایط تیمش سخت است، گفت: با بدنه پایینی لیگ چهار امتیاز اختلاف داریم و جبران آن سخت است. هدف ما کم کردن این اختلاف به یک یا دو امتیاز تا پایان نیم‌فصل است. بچه‌های مروز سنجیده و خوب بازی کردند و کوچک‌ترین فرصتی به حریف ندادیم، ولی افسوس بزرگ‌مان این بود که شکست خوردیم. برای ادامه لیگ باید به داشته‌های‌مان نگاه کنیم، علاقه ما در این راه خیلی مهم نیست، باید ببینیم چه داریم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.