تیم‌های ملی انگلیس، جمهوری چک و فرانسه هم به جمع راه‌ یافتگان به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته نهم از مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم‌های ملی انگلیس، جمهوری چک و فرانسه هم جواز صعود به مرحله اصلی را به دست آوردند.

در گروه اول، انگلیس با برتری پرگل ۷ بر صفر در خانه مقابل مونته‌نگرو به مرحله اصلی یورو ۲۰۲۰ راه یافت. هری کین در دقایق ۱۹، ۲۴ و ۳۷، راشفورد در دقیقه ۳۰، چمبرلین در دقیقه ۱۱، آبراهام در دقیقه ۸۴ و سوفرانک (بازیکن حریف) در دقیقه ۶۶ برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، جمهوری چک در خانه خود ۲ بر یک کوزوو را برد. به این ترتیب انگلیس با ۱۸ و جمهوری چک با ۱۵ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه اول قرار گرفتند و صعود خود را قطعی کردند.

براساس این گزارش، در گروه دوم، پرتغال با هت‌تریک رونالدو، ۶ بر صفر در خانه لیتوانی را برد تا به صعود نزدیک‌تر شود. رونالدو با گلزنی در دقایق ۷، ۲۲ و ۶۵ هت‌تریک کرد و پیتزی در دقیقه ۵۲، پاچینچیا در دقیقه ۵۶ و سیلوا در دقیقه ۶۳ دیگر گل‌های پرتغال را به ثبت رساندند. در دیگر بازی این گروه، صربستان با برتری دشوار ۳ بر ۲ در خانه مقابل لوکزامبورگ ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. اوکراین ۱۹ امتیازی پیش از این صعود خودش را قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم دوم، رقابت بین پرتغال ۱۴ و صربستان ۱۳ امتیازی است.

پنجشنبه شب همچنین در گروه هشتم، فرانسه با برتری ۲ بر یک مقابل مولداوی به یورو ۲۰۲۰ راه یافت. واران در دقیقه ۳۵ و ژیرو در دقیقه ۷۹ برای میزبان و راتا در دقیقه ۹ برای مولداوی گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، آلبانی و آندورا به تساوی ۲- ۲ رسیدند. در جدول گروه هشتم، فرانسه ۲۲ و ترکیه ۲۰ امتیازی در رده‌های اول و دوم ایستاده و صعود خود به یورو ۲۰۲۰ را قطعی کردند.

انتخابی یورو ۲۰۲۰|ترکیه با تساوی خانگی صعود کرد

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )