سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از برد تیمش برابر ایران به عنوان یک پیروزی مهم یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرکو کاتانچ پس از پیروزی دو بر یک پنجشنبه شب تیم ملی فوتبال عراق مقابل ایران در مرحله گروهی مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: اول باید از بازیکنانم که نهایت تلاش خود را کردند تشکر کنم و به آنها و مردم عراق بابت این پیروزی تبریک بگویم. برد مهمی کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: شرایط مردم عراق مشخص است و این برد امیدوارم آنها را خیلی خوشحال کرده باشد. از این پیروزی من هم خوشحالم اما باید از این به بعد به دیدار با بحرین فکر کنیم. با تلاش و کار می خواهیم به موفقیت های متوالی برسیم.

کاتانچ در ادامه تعریفی که از سیستم تیمش برای این بازی شد اذعان داشت: بعد از چنین نتایجی نباید یک مربی را قضاوت کرد. اگر می باختیم ممکن بود بگویند این مربی خوب یا بد است. برد در این بازی خیلی برایمان مهم بود. حالا از بازیکنانم فقط می خواهم تمرکز خودشان را حفظ کنند. می دانستم این بازی دربی آسیاست. به همین خاطر هم به بازیکنانم گفتم تمرکز خودشان را حفظ کنند.

وی در پایان راجع به برد دو بر یک امشب عراق مقابل ایران افزود: به شاگردانم گفتم فقط روی فوتبال توجه کنید نه مسائل بیرون از فوتبال. واقعیت این است که کار کردن در این منطقه از آسیا سخت است چون مربی همواره در فشار و استرس بالاست. حالا به بازی های بعدی خودمان فکر می کنیم تا موفقیتمان ادامه دار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.