رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران نزدیک به ۶۵۰ میلیون نفر بیننده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج با حضور در سومین همایش فوتبال کلینیک به عنوان سخنران درباره این رشته ورزشی صحبت کرد و گفت: فوتبال پدیده‌ای است که با هیچ ورزش و حتی موضوع دیگری قابل مقایسه نیست. مسابقات فوتبال زیادی در ایران برگزار می شود که فکر می کنم ۶۵۰ میلیون نفر آن را می بینند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم فوتبال مربوط به مباحث لجستیکی است و قسمت دیگر نیز مسائل مرتبط با پول و اقتصاد است. که به هر حال شرایط و اقتضای خاص خود را دارد. بخش برگزاری مسابقات و همچنین مباحق فرهنگی و اجتماعی این پدیده نیز اهمیت خاص خود را دارد. ضمن اینکه در همان زمینه پشتیبانی یکی از مهم ترین نکات مربوط به مسائل پزشکی است.

تاج با بیان اینکه لیگ برتر فوتبال ایران مخاطبان زیادی دارد تاکید کرد: نزدیک ۶۵۰ میلیون نفر مسابقات را تماشا کرده‌اند. البته درباره این آمار باید بگویم شاید مثلا یک نفر هشت مسابقه را دیده باشد و برخی هم همه مسابقات را دیده باشند. این نشان می‌دهد که پدیده فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست.

وی پس از ایراد سخنرانی در بین خبرنگاران نیز حاضر شد و درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی حساس فردا مقابل عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: خوشبختانه با پرواز اختصاصی به شهر امان در کشور اردن سفر تیم ملی را ترتیب دادیم. از این جهت فکر می‌کنم شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است تا یک بازی قابل قبول انجام شود.

تاج افزود: هتل تیم ملی در اردن نیز بسیار خوب است تا پشتیبانی قابل قبولی برای برگزاری این دیدار ترتیب داده باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری بازی در کشور ثالث نیز گفت: عراق کشور همسایه است و همیشه هم همسایه ایران می‌ماند. روابط کاری خیلی خوبی هم داریم اما فارغ از هر چیزی در این دیدار دنبال برد حریف هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.