بازیکن تیم فوتبال امید گفت: انگیزه زیادى در تمرینات و بازى‌هاى تدارکاتى داریم، چون باید توانایى خودمان را در همین بازى ها ثابت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، علیرضا آرتا با بیان اینکه همدلى و انگیزه اعضاى تیم یکى از نقاط قوت امیدها در مقطع کنونى است، اظهار داشت:خوشبختانه شرایط بسیار خوبى داریم. اردوى تیم در تهران آغاز شد، رفته رفته با ورود نفرات ترکیب تیم تکمیل شد و بعد از آن به اندونزى سفر کردیم. در اینجا (اندونزی) دو بازى انجام مى دهیم و بعد از آن براى مسابقه با قطر در دوحه آماده مى شویم. انگیزه زیادى در تمرینات و بازى‌هاى تدارکاتى داریم چرا که باید توانایى خودمان را در همین بازى ها ثابت کنیم.

وی اضافه کرد: جو تیم بسیار خوب و صمیمى است، بچه‌ها انگیزه زیادى دارند و با اتحاد و همدلى کار مى‌کنند. من فکر مى‌کنم این شرایط مى‌تواند عامل موفقیت تیم باشد. خوشحالیم که بازى‌هاى خوب و مفیدى براى تیم در نظر گرفته شده، ازبکستان، استرالیا ، اندونزى و قطر. همچنین حریفان دیگرى هم در پیش خواهیم داشت. اندونزى هم حریف کوچکى نیست و قطعاً براى بازى مقابل ایران انگیزه زیادى خواهند داشت. هماهنگى فنى تیم ما در همین اردوها و بازى ها بیشتر مى شود، همچنین تلاش مى‌کنیم نتایج خوبى بگیریم چرا که قطعا در روحیه تیم تاثیرگذار است. امیدواریم همه این تلاش ها در نهایت موجب صعود به بازى‌هاى المپیک شود.

همچنین محمد شریفى دیگر بازیکن تیم امید نیز در خصوص بازى‌هاى این تیم گفت:هر مسابقه تدارکاتى براى تیم ما بسیار مهم و ارزشمند است. در اندونزى هم شرایط جوى مشابه تایلند را تجربه مى‌کنیم که اتفاق بسیار خوبى است.

بازیکن تیم امید اضافه کرد: بازى‌هاى بین المللى براى ما بسیار مفید است و مى‌تواند کلید موفقیت تیم در مسابقات نهایى باشد. بچه ها در این اردوها و بازى ها شرایط خوبى را تجربه مى کنند و از هر نظر به هماهنگى مى رسند.

لژیونرهای تیم امید به اندونزی رسیدند + عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.