باشگاه پرسپولیس این روز‌ها با معضلی به نام نبود زمین تمرین مناسب در تهران مواجه شده است، موضوعی که صدای کالدرون را درآورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی مدت زیادی است که کیفیت خود را از دست داده و گابریل کالدرون از مدیریت باشگاه خواسته ضمن ترمیم این زمین به دنبال زمین تمرین مناسب برای تیمش باشد. این در حالی است که پرسپولیس در چند سال اخیر با این مشکل مواجه نبود و دلیلش هم رسیدگی منظم پیمانکاران به زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی بوده است.

گروه پیمانکاری که پیش از این با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد چند ماه پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش از مدیریت قبلی پرسپولیس با این باشگاه قطع همکاری کرد و همین مسئله باعث شد زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی در اواخر تابستان به دلیل عدم رسیدگی، کیفیتش را از دست بدهد. در حال حاضر هم زمین این ورزشگاه نه تنها هزینه زیادی برای ترمیم می‌خواهد بلکه این مسئله حداقل یک ماه زمان خواهد برد.

باشگاه پرسپولیس از چند وقت پیش به دنبال زمین تمرین مناسب برای اجاره کردن و انتقال تمرین سرخپوشان به آن محل بوده که تاکنون در این زمینه موفق نبوده است. کالدرون زمین‌هایی که به او پیشنهاد شده را نپسندیده و اخیرا هم نیز به این مشکل در رسانه‌ها اعتراض کرده است. تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه ادامه دارد و شاید آنها مجبور شوند کالدرون را متقاعد کنند خواسته‌‌هایش را در قبال زمین تمرین با امکانات مناسب پایین بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.