با شرایط فعلی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال باید برای جلوگیری از انباشته شدن پرونده‌های انضباطی و ایجاد حاشیه‌های جدید هر چه سریع‌تر مسئول جدید کمیته انضباطی را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حسن‌زاده روز شنبه پس از نزدیک به هشت سال ریاست بر کمیته انضباطی و به دلیل تقاضای مجدد دادگستری استان تهران از سمت خود استعفا کرد. از این اتفاق سه روز می‌گذرد. شاید این زمان در نگاه اول، زمان زیادی نباشد اما وقتی به شرایط فوتبال ایران نگاه می‌کنیم، پی می‌بریم که کمیته حتی یک ساعت هم نمی‌تواند بدون رئیس باشد. فوتبال ایران چه در لیگ برتر و چه در سطوح پایین‌تر با اتفاقات، حاشیه‌ها و مشکلات زیادی مواجه است و جمع کردن این حاشیه‌ها گاهی اوقات به چند کمیته نیاز دارد!

درگیری‌هایی که در روز یکشنبه در لیگ دسته اول رخ داد، به حجم پرونده‌های کمیته انضباطی اضافه کرد. بنابراین در این وضعیت که هر روز پرونده‌های جدیدی در فوتبال ما ایجاد و به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود، لزوم انتخاب رئیس جدید کمیته انضباطی بیش از پیش احساس می‌شود.

فدراسیون فوتبال پیش از شروع لیگ وعده سرعت و قاطعیت در آرای این کمیته را در فصل جاری داده بودند و با این شرایط برای رسیدگی هر چه بهتر، سریع‌تر و دقیق‌تر، باید هر چه زودتر مسئول کمیته انضباطی مشخص شود تا بیش از این حاشیه‌ها در فوتبال ایران جولان ندهند.

تاج با استعفای حسن‌زاده موافقت کرد/ معرفی سرپرست کمیته انضباطی در روزهای آینده

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.