هافبک یوونتوس به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در دو دور پایانی بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصدومیتی که بلیز متویدی در جریان بازی اخیر یوونتوس مقابل میلان در هفته دوازدهم سری A دچار شد، او را از حضور در اردوی تیم ملی فرانسه باز داشت. متویدی در آن بازی که با پیروزی یک بر صفر بانوی پیر به پایان رسید از ناحیه قفسه سینه آسیب دید و در دقیقه ۷۰ مجبور به ترک میدان شد. مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس نیز پس از بازی به نگرانی پزشکان باشگاه از وضعیت متویدی و انتقال او به مرکز پزشکی باشگاه برای انجام معاینات تکمیلی خبر داد.

به این ترتیب نام هافبک ۳۲ ساله بانوی پیر از فهرست بازیکنان دیدیه‌ دشان برای بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم‌های مولداوی و آلبانی خط خورد. فرانسه هنوز صعودش را به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ قطعی نکرده است.

با خط خوردن نام متویدی انتظار می‌رود که متئو گوندوزی از آرسنال، جای او را در ترکیب تیم ملی فرانسه بگیرد. این در حالیست که آدرین رابیو، دیگر هافبک فرانسوی یوونتوس که در بازی مقابل میلان جانشین متویدی شد، یک بار دیگر توسط دشان نادیده گرفته شده است.

فرانسه پنجشنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان مولداوی است و با کسب پیروزی در این بازی صعودش به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ را قطعی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.