پیشکسوت فوتبال ایران گفت: سبک بازی عراق مثل فوتبال ایران است و گردن کلفت بازی می‌کند.

مهدی مناجاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر, اظهار داشت: عراق همیشه یکی از حریفان سخت تیم ملی ایران بوده است. ما مقابل کویت و عربستان به آن صورت دچار مشکل نشده‌ایم اما همیشه مقابل عراق به دردسر افتاده‌ایم, چون سبک فوتبال عراق مثل فوتبال خودمان است و گردن کلفت فوتبال بازی می‌کند.

وی ادامه داد: تیم ملی بازی سختی دارد اما نام تیم ما ایران است. اگر تاریخچه فوتبال را نگاه کنید ما همیشه یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بوده‌ایم و حتی کره و ژاپن هم از رویارویی با ایران دو برابر ما وحشت دارند. قدرت‌های آسیا هیچ وقت مقابل ایران آسان برنده نشده‌اند و در این بازی هم باید بچه‌ها عِرق ملی و تعصب ایرانی‌شان را به رخ بکشند. بازیکنان ما تکنیکی هستند و باید به خوبی برنامه‌های تمرینی‌شان را اجرا کنند. عراق تیم بزرگی است و شبیه به ایران فوتبال بازی می‌کند. امیدوارم با دوندگی بچه‌ها و حمایتی که می‌شود تیم ملی در این بازی مثل زمان گذشته موفق باشد و با ۲ گل برنده از زمین بیرون بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به قهرمانی تیم ملی ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای تصریح کرد: خبرنگاران ورزشی همیشه می‌گویند که مهدی مناجاتی مخالف مربی خارجی است. ما در این کشور اشخاصی داریم که جزو بزرگان هستند و چرا باید مربی خارجی بیاوریم؟ مربی ایرانی به ریال قرارداد می‌بندد اما مربی خارجی را دلال می‌آورد و به دلار پول می‌گیرد. تعصبی که مربی ایرانی دارد مربی خارجی ندارد. یک تار موی گندیده مربی ایرانی به هزار مربی خارجی می‌ارزد. ما مربیان خوبی داریم که باید از آنها بیشتر استفاده کنیم. فوتبال ساحلی الان با مربیان ایرانی موفقیت جهانی کسب می‌کند و این نشان می‌دهد که خیلی بزرگ هستیم ولی متاسفانه دلال‌ها نفوذ دارند و چیزی که دلشان می‌خواهد را انجام می‌دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.