سرمربی پرسپولیس بار دیگر تهدیدهای خود مبنی بر زمان دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را تکرار کرد تا توجهی به درخواست مدیرعامل باشگاه نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون همچنان در گفتگو با خبرنگاران جنجال آفرینی می کند. سرمربی پرسپولیس که بابت صحبت هایش علیه باشگاه استقلال تهران و سیستم داوری لیگ برتر فوتبال ایران با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شده است در آخرین گفتگوی خود با خبرنگاران بار دیگر به تهدید باشگاه پرسپولیس پرداخت.

کالدرون که بنا به گفته خودش تنها یک پنجم از قسط اول قراردادش را دریافت کرده است تا دسامبر میلادی سال جاری به باشگاه فرصت داده تا با وی تسویه کنند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی چنین صحبتی را انجام داده که باشگاه از او خواسته بود برای آرامش بیشتر در بین اعضای تیم تا ماه آینده صحبتی درباره مشکلات مالی موجود در باشگاه نداشته باشد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که انتظار نداشتند کالدرون بار دیگر تهدید خود مبنی بر امکان فسخ یکطرفه قراردادش به دلیل عدم دریافت مطالبات تا دسامبر را تکرار کند قرار است امروز در نشست بین انصاریفرد با سرمربی تیم درباره این موضوع بار دیگر با کالدرون گفتگو داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.