رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حوزه فوتبال  چیزی به نام تهدید نداریم‌ و از این مسیر به تنهایی کار درست نمی شود بلکه  باید با مدیریت،  حواشی را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مهدی تاج در نشست صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی ورزش گفت : برنامه و و هدف اصلی ما حفظ و ارتقا شرایط لیگ فوتبال کشور است و نباید اجازه دهیم هیچ خدشه ای به آن وارد شود.

وی گفت: فوتبال برای همه مردم محبوبیت دارد و مورد استقبال و توجه آنهاست و تمام گروهها و جناح های سیاسی و ارزشی کشور با فوتبال میانه خوبی دارند.

تاج گفت : فوتبال بخش عمده‌ای از جامعه را پوشش می‌دهد. ما ۵۶۰۰ مسابقه را در طول سال برگزار می‌کنیم که ممکن است در بین آن در چند مسابقه هم مشکلی باشد که باید با بررسی لازم به یک استاندارد مطلوب برسیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: استادیوم‌ها مکانی است که به خاطر هیجان امکان دارد اتفاقات زیادی رخ دهد و در این بین تعدادی هم تخطی کنند ولی نباید به این بهانه تماشاگران اصلی و علاقمند محروم شوند.

او تاکید کرد: در حوزه فوتبال چیزی به نام تهدید نداریم‌ و از این مسیر به تنهایی کار درست نمی شود بلکه باید با مدیریت، حواشی را از بین ببریم. ضمن اینکه قابلیت هایی از جمله کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در فدراسیون داریم که در زمان خودش برای حفظ ارزشهای فوتبال اقدام می کنند ولی در هر صورت مسئول اصلی حفظ شئون فوتبال در مسابقات باشگاهها هستند.

تاج با بیان اینکه بلیت فروشی در اختیار باشگاه‌هاست و فدراسیون و سازمان لیگ هیچ دخالتی ندارد اظهار داشت: باید به سمتی برویم که باشگاه‌ها امور اصلی را در دست بگیرند و در قبال آن پاسخگو باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.