مهاجم تیم السیلیه اعلام کرد به دنبال کسب عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه استاد الدوحه قطر گفت‌و‌گویی با کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم السیلیه انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* نظرتان درباره حضور در لیگ ستارگان قطر و تجربه بازی برای تیم السیلیه چیست؟ تجربه جدید و مهمی برای من با تیم السیلیه بوده است. وقتی السیلیه به من پیشنهاد داد در زمان مذاکره متوجه اهداف و جاه‌طلبی این تیم شدم. صادقانه بگویم تحت تاثیر چالش‌هایی که پیش‌روی تیم السیلیه در فصل جاری بودند قرار گرفتم. زمانی که به تیم پیوستم احساس یک بازیکن جدید تازه‌وارد را نداشتم و مثل یک خانواده بود. اتمسفر خوبی در السیلیه حاکم است و همه برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

* السیلیه در آغاز فصل خوب نبود اما سپس به صورت تدریجی بهتر شد. چرا؟ بله درست است. ما در بازی‌های آغازین فصل نتوانستیم سطح فنی مورد انتظار را ارائه دهیم. این اتفاق هم در فوتبال طبیعی است و نیاز به زمان داشتیم. بازی به بازی بهتر شدیم و فکر می‌کنم این پیشرفت بسیار مهم است. فصل طولانی است و پایان فصل مهم محسوب می‌شود.

* این بدین معنا است که السیلیه در نیم‌فصل دوم تیم دیگری خواهد بود؟ دقیقا ما چنین چیزی را می‌خواهیم و نیم‌فصل دوم آزمون واقعی برای تیم السیلیه خواهد بود. اکنون در حال پیشرفت هستیم و رتبه ششم جدول را کسب کردیم و باید در نیم‌فصل باقی‌مانده روند کنونی را که در پیش گرفتیم ادامه دهیم.

* در نیمه‌ دوم بازی اخیر برابر العربی بهتر از نیمه‌ نخست بازی کردید؟ فکر می‌کنم خوب است که در نیمه‌دوم بهتر بودیم. این یعنی که بازی بد شروع شد اما پایان خوبی داشت. این همان سطح مورد انتظار تیم السیلیه است. مسئله مهم این است که در بازی برابر العربی به پیروزی و ۳ امتیاز موردنظرمان رسیدیم.

* تیم السیلیه در فصل گذشته رتبه سوم جدول رد‌ه‌بندی لیگ ستارگان را کسب کرد اما در این فصل به سختی می‌تواند در جمع چهار تیم حضور یابد؟ همان‌طور که گفتم هنوز فصل پایان نیافته است و مسیر طولانی در لیگ ستارگان پیش‌رو داریم. هنوز هم برای قرار گرفتن در جمع چهار بالای جدول تلاش می‌کنیم و این شرایط برای ما مهیا است. رقابت‌های فشرده‌ای وجود دارند و لیگ ستارگان به خاطر نزدیکی سطح فنی تیم‌ها به هم استثنایی است.

* چه تیمی قهرمان می‌شود؟ رقابت هیجان‌انگیزی وجود دارد. الدحیل پیشتاز است و الریان نیز فصل خوبی سپری می‌کند. السد هم یکی از گزینه‌های قهرمانی است اما صحبت از قهرمانی با توجه به مدت زمان باقی‌مانده از لیگ ستارگان قطر زود ست. تیم الغرافه هم از شانس برای رقابت در قهرمانی برخوردار است.

* آیا می‌خواهید برای تصاب عنوان آقای گلی رقابت کنید؟ البته این هدف نخست من نیست. جایگاه تیم السیلیه و کسب بهترین نتایج هدف اصلی من است. پس از آن می‌توانم به دستاوردهای انفرادی نیم‌نگاهی داشته باشم.

* السیلیه منتظر نخستین حضور تاریخی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا است. چگونه آماده این رقابت‌ها می‌شوید؟ حضور در آسیا بسیار مهم است و مدام به آن فکر می‌کنیم. این مهمترین چالش برای السیلیه است زیرا می‌خواهیم بهترین نتایج را کسب کنیم. فقط به دنبال شرکت در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیستیم اما کار سختی پیش روی ما است. السیلیه با تکیه بر جاه‌طلبی و روحیه مبارزه خود می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند. هنوز زمان اندکی برای آماده‌سازی داریم و با شرایط خوبی در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

* شما یکی از بازیکنان باتجربه و قابل اعتماد السیلیه در این مرحله هستید؟ من تنها نیستم. ما به عنوان یک تیم در قالب بازیکنان، کادر فنی و دیگر اعضای کادر اداری کار می‌کنیم. همه برای منافع السیلیه تلاش می‌کنند و به خوبی مسئولیت مهم خود در لیگ قهرمانان آسیا را می‌دانند. این یک رقابت بزرگ است زیرا السیلیه نخستین حضور تاریخی‌اش را تجربه می‌کند و باید در سطح فنی بالاتری نسبت به رقبایش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.