بال کلمبیایی تیم فوتبال یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با قهرمان فصل گذشته سری A قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از گونسالو ایگواین، اکنون رویکرد مسئولان باشگاه یوونتوس نسبت به خوان کوادرادو هم تغییر کرده است و آنها قصد دارند قرارداد این بازیکن کلمبیایی را تمدید کنند. کوادرادو که در این فصل بیشتر به عنوان دفاع راست برای یوونتوس بازی کرده تا بال، یکی از کسانی بود که در یکی دو فصل اخیر نامش در لیست بازیکنان مازاد و فروشی بانوی پیر دیده می‌شد اما او در این فصل یکی از مهره‌‌های کلیدی تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری بوده و عملکردش هم باشگاه را مجاب کرده که او را نگه دارد.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس درباره کوادرادویی که در هشت بازی اخیر این تیم به عنوان بازیکن ترکیب اصلی به میدان رفته و توانسته خلا دو مدافع راست تیم، دانیلو و دی‌شیلیو را کاملاً پر کند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مراحل اداری تمدید قرارداد با کوادرادو هنوز کامل نشده اما ما به عقد قراردادی جدید با او بسیار نزدیک هستیم.

طبق گزارش سایت فوتبال ایتالیا، یوونتوی قصد دارد قرارداد کوادرادو را برای دو فصل دیگر تمدید کند. این بازیکن ۳۱ ساله تابستان سال ۲۰۱۵ از چلسی به یوونتوس پیوست و شب گذشته (یکشنبه) یکصدوپنجاهمین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. قرارداد فعلی او تا پایان فصل جاری اعتبار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.