علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که حرف‌های حسین فرکی قبل از شروع فصل، ذهنیت و تفکر بازیکنان این تیم را تغییر داده است.

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگرازی تسنیم در مورد عملکرد پیکان در ۱۰ بازی گذشته و کسب ۱۲ امتیاز گفت: ما باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی متأسفانه در چند بازی امتیازهای مفتی را از دست دادیم که می‌توان به بازی مقابل شاهین و گل‌گهر اشاره کرد. با این حال خدا را شکر که در برخی بازی‌ها هم برنده شدیم، ولی اگر اشتباهات ما کمتر بود قطعاً بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان پتانسیل گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟»، تصریح کرد: فاصله تیم‌ها در لیگ برتر زیاد نیست و این‌طور نیست که ما نسبت به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناامید باشیم. در ابتدای فصل هم آقای فرکی گفت که پیکان نمی‌خواهد در لیگ امسال یک تیم بی‌خیال باشد و حرف‌های ایشان ذهنیت و تفکر بازیکنان را تغییر داد. قطعاً تلاش می‌کنیم تا در بین چهار تیم بالای جدول باشیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد صحبت‌هایش بعد از بازی با سایپا که باعث ناراحتی برخی از بازیکنان این تیم شد، اظهار داشت: تیم‌های سایپا و پیکان تماشاگر ندارند و معمولاً بعد از بازی‌های این دو تیم می‌توان سوژه‌های جذاب پیدا کرد. حرف‌های من شوخی بود و هیچ وقت قصد بی‌احترامی به سایپا را نداشتم. در گذشته هم هیچ وقت به تیمی بی‌احترامی نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.