نشریه ترکیه‌ای از عملکرد سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور در بازی مقابل آلانیااسپور تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ترابزون‌اسپور شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته یازدهم سوپرلیگ ترکیه در حالی به لطف گل دقیقه ۶۷ سیدمجید حسینی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، با نتیجه یک بر صفر میهانش، آلانیااسپور را از پیش‌رو برداشت که از دقیقه ۲۵ در پی اخراج عبدالغدیر پارماک ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. این اولین گل مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با پیراهن ترابزون‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه بود.

نشریه «دامگا» ترکیه در این خصوص نوشت؛ «ترابزون‌ اسپور که پس از دو شکست متوالی، موفق شد ۱۰ نفره با غلبه بر آلانیااسپور به برتری برسد، بدون شک یکی از نام‌هایی که باید در موردش صحبت کرد، مجید حسینی است. این مدافع جوان پس از اینکه پنالتی اول (در دقیقه ۶۷) را تبدیل به گل کرد، در ادامه (دقیقه ۸۴) یک پنالتی دیگر را به هدر داد، در نهایت موفق شد سه امتیاز این بازی را برای ترابزون‌اسپور به ارمغان بیاورد. حسینی که در بازی شب گذشته به خاطر مصدوم‌هایی که در تیم وجود داشتند، در پست لیبرو بازی کرد، یکی از بهترین بازیکنان آبی‌وعنابی‌ها در این بازی بود».

در ادامه گزارش می‌خوانید؛ «عملکرد مجید حسینی پس از ثبت اولین گلش با پیراهن ترابزون‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه، مورد استقبال هواداران ایرانی هم قرار گرفت. این مدافع ۲۳ ساله که حالا یکی از بازیکنان مهم ترابزون‌اسپور به شمار می‌رود، مورد پسند مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم قرار دارد و انتخاب اول او برای حضور در خط دفاعی این تیم است. تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف عراق می‌رود».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )