روزبه شاه‌علی‌دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان جوان سایپا باید با مسئولیت و احساس وظیفه بیشتری بازی کنند و به فکر آبروی تیم و کادر فنی باشند.

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست تیمش برابر پیکان در هفته دهم لیگ برتر گفت: ما در این بازی چند موقعیت خوب را از دست دادیم و منصفانه‌ترین نتیجه تساوی بود. متأسفانه روی یک ضربه کرنر گل خوردیم، این در حالی است که قبلاً هم از ضربات ایستگاهی ضربه خورده بودیم. کادر فنی هم قبل از بازی با پیکان روی این ضعف کار کرده بود، ولی متأسفانه روی یک ضربه کرنر دروازه‌مان باز شد و در نهایت شکست خوردیم. ما می‌توانستیم حتی گل اول را بزنیم و برنده شویم. شاید اگر موقعیت حسین‌زاده گل می‌شد شرایط متفاوت می‌شد.

هافبک تیم فوتبال سایپا در واکنش به اظهارات علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان که بعد از این بازی گفته بود پراید را با پژو مقایسه نکنید، تأکید کرد: کاپیتان پیکان حرف‌هایی زد که از او بعید بود. در سال‌های اخیر همیشه سایپا برابر پیکان نتایج خوبی گرفته است. سایپا سابقه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و اصلاً تیم کوچکی نیست.

صادقی: وظیفه داریم بازیکنان جوان را به شرایط مطلوب برسانیم، نه اینکه آنها را کنار بگذاریم/ داور پنالتی مسلم ما را نگرفت

وی درباره شکست‌ها و تساوی‌های سایپا در هفت بازی گذشته و اینکه چه زمانی آنها دوباره صاحب برد خواهند شد، اظهار داشت: هیچ تیمی امسال اندازه سایپا به بازیکنان جوان میدان نداده است و بازیکنان جوان ما باید با وظیفه و احساس مسئولیت بیشتری بازی کنند. اعتبار یک مربی به نتایجی است که تیمش می‌گیرد و نتایج ما هم به عملکرد بازیکنان بستگی دارد. سرمربی تیم ما با تلاش زیاد دنبال نتیجه گرفتن است و بازیکنان جوان سایپا باید با مسئولیت و احساس وظیفه بیشتری بازی کنند و به فکر آبروی تیم و کادر فنی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.