فرانک لمپارد با یک پیروزی دیگر به آینده تیمش بیش از پیش امیدوار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از برتری ۲ - صفر تیمش مقابل کریستال‌پالاس در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: هر بازی در لیگ برتر سخت است. بازی را خوب شروع کردیم اما در طول رقابت نسبتا افت کردیم. مشکلی که با آن مواجه شدیم، می‌توانست سخت‌تر از این باشد. یک پیروزی بسیار خوب را همراه با بسته نگه داشتن دروازه کسب کردیم. آبراهام نیاز دارد تا در نیمه اول بهتر شود. مدافعان خوب در آن موقعیت، فرصت چندانی به شما نمی‌دهند. او به تلاش کردن ادامه داد و گل زد. با این حال بهترین عملکردش را نشان نداد.

او در ادامه افزود: پولیشیچ از لیگ دیگری آمده و کار سختی داشت. می‌دانم استعداد بالایی دارد و آن را نشان داده است. او کمی مصدوم بود و به همین دلیل از بازی بیرون رفت. از ناحیه ران پا کمی مشکل داشت. این امتحان را از سر گذراندیم. تیم‌های قدرتمندی را از پیش رو برداشته‌ایم. این مانند یک امتحان است. تیمی مانند پالاس می‌تواند به شما آسیب برساند.از عملکرد جیمز خوشحالم. او مشکلاتی به خاطر مصدومیت داشت اما لیاقت بازی کردن را نیز داشت. حس کردم امروز می‌تواند فرصت خوبی باشد. آسپلیکوئتا شخصیت بسیار بالایی دارد و می‌خواهد همیشه بهترین نمایش خود را برای باشگاه ارائه کند. در حال حاضر بازیکنان فوق‌العاده هستند. آن‌ها لیاقت حضور در این سطح را دارند. این بازی تصویری از آینده پیش روی ما بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.