دیه‌گو سیمئونه از وضعیت نامطلوب تیمش و تلاش برای بهبود اوضاع سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسپانیول در هفته جاری رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) ادعا کرد همه اعضای «روخی بلانکو» به این بازی فکر می‌کنند، نه رقابت با صدرنشینان.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره گفت: هنوز هم روش ما، پیش رفتن به شکل بازی به بازی است. اکنون به بازی با اسپانیولی فکر می‌کنیم که با تغییر مربی، انگیزه‌هایش دو چندان خواهد بود. با توجه به شرایط برای گام‌های بعدی تیم تصمیم می‌گیریم. مشخصا بازیکنان نسبت به باشگاهی که برایش بازی می‌کنند، متعهد هستند، با این حال انسان هستند و ممکن است یک روز، حس خوبی نداشته باشند. مربی در آن زمان باید خودش را نشان بدهد.در طول همه این‌ها ایده‌های زیادی برای تیم داشتیم که باید آنها را در زمین پیاده کرد. گاهی این ایده‌ها جواب می‌دهد و گاهی نه.

او در ادامه افزود: اتلتی امسال مثل بسیاری از دیگر تیم‌های لالیگایی، بی ثبات بوده است. طبعا تیمی که بیشترین ثبات را داشته باشد، بهترین خواهد بود. باید روی تمرکز و ثبات کار کنیم و این فقط در زمین حاصل می‌شود نه با حرف زدن. اکنون تیم در وضعیت مطلوب نیست چون ۳ بازیکن کلیدی ما غایب هستند. وقتی همه بازیکنان آماده باشند، بهتر کار می‌کنیم چون رقابت درون تیمی بالاتر می‌رود. باید به ثبات مدنظر برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.