پائولو فونسکا تیمش را آماده یک مصاف دشوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پارما در رقابت‌های سری A آمادگی شاگردان خود را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال رم در این باره اظهار داشت: اخیرا بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم اما وقتی تیم عملکرد خوبی دارد دلیلی برای اعمال تغییرات متعدد نیست. پارما در ضدحملات به خصوص با ژروینیو بسیار خطرناک است. انتظار بازی دشواری را دارم با این حال ما در فرم خوبی هستیم و با اعتماد به نفس وارد زمین می شویم.

او در ادامه افزود: تیم باید درک کند در چه زمینه‌هایی امکان پیشرفت وجود دارد. رم از نظر دفاعی پیشرفت کرده و حتی در بازی با گلادباخ هم فرصت زیادی به آنها ندادیم. کل تیم خوب دفاع می‌کند اما همچنان می توان پیشرفت کرد.لئوناردو اسپیناتزولا برای این بازی آماده است و در ترکیب خواهد بود. دیاوارا بهتر شده اما هنوز نمی‌تواند به طور کامل بازی کند بنابراین همچنان باید به مانچینی در خط هافبک تکیه کنیم.احتمال بازی کردن فلورنزی وجود دارد و خودش هم این موضوع را می‌داند بنابراین در همه بازی‌ها آماده است تا به تیم کمک کند. نگرش او برای من بسیار ارزشمند است. فلورنزی گزینه‌ای در دسترس برای همه پست‌هاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.