دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی ارزشمند تیم لایپزیگ در خانه هرتابرلین ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، عصر امروز (شنبه) ۴ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم لایپزیگ در خانه هرتابرلین با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد.

لایپزیگ در شرایطی موفق به کسب ششمین بردش در این فصل و صعود به رده دوم جدول شد که گل نخست را دریافت کرد. این گل را میتل‌اشتات در دقیقه ۳۲ برای هرتا به ثمر رساند. برتری تیم پایتخت آلمان تنها ۶ دقیقه دوام داشت چون تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی کار را برای لایپزیگ به تساوی کشاند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۴۵ تیم میهمان پیش انداخت. سومین گل لایپزیگ هم در دقیقه ۸۶ توسط کوین کمپل رقم خورد. سپس ورنر دومین گل خود و چهارمین گل لایپزیگ را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند و در نهایت داوی سلکه در وقت‌های تلف شده دومین گل میزبان را به نام خود ثبت کرد.

لایپزیگ با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی مونشن‌گلادباخ صدرنشین قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا، شالکه در دیداری خانگی مقابل فورتونا دوسلدورف به تساوی ۳ - ۳ رضایت داد. با این نتیجه شالکه ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. فورتونا دوسلدورف هم ۱۱ امتیازی شد اما در رده چهاردهم باقی ماند.

در سایر بازی‌های امشب بوندس‌لیگا ماینتس در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب یونیون برلین شد. پادربورن قعرجدولی هم با یک گل مغلوب میهمانش آگزبورگ شد.

در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم بوندس‌لیگا امشب از ساعت ۲۱ به قت تهران، بایرن مونیخ در اولین «درکلاسیکر» فوتبال آلمان، میزبان رقیب سنتی‌اش بوروسیا دورتموند خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.