سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به شاگردانش درباره دست‌کم گرفتن میلان تیم هشدار داد و گفت مشخص نیست ستاره پرتغالی بانوی پیر به این بازی برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل میلان در شهر تورین، به خبرنگاران گفت: میلان تیم خوبی است. آنها این فصل در اوج نبوده‌اند اما در یک تک بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. میلان دارد خودش را می‌سازد و همیشه تیم‌هایی که در این فاز قرار دارند خطرناک هستند. بستر کار برای احیای میلان فراهم شده است اما من نمی‌دانم که آنها تا چه سطحی می‌توانند پیشرفت کنند. با این حال من در میلان پتانسیل سخت کردن تیم‌مان را می‌بینم. ما مخصوصاً در زمینه دفاع نسبت به بازی قبلی‌مان مقابل لوکوموتیو مسکو کارهای بیشتری داریم و باید با انسجام بالاتری بازی کنیم.

ساری درباره وضعیت کریستیانو رونالدو در بازی هفته گذشته مقابل لوکوموتیو به دلیل عود کردن مصدومیت زانویش مجبور به ترک میدان شد هم گفت: هنوز نمی‌دانم که آیا او می‌تواند مقابل میلان بازی کند یا نه. فردا صبح مشخص می‌شود. مصدومیتش مسئله‌ای جدی نیست. او فقط در زانویش دردی احساس می‌کند که در جریان بازی ممکن است تعادلش را به هم بزند. ماتیس دلیخت هم به معایناتی که روی قوزک پایش انجام شده واکنش مثبت داده است اما رسیدن او هم به این بازی هنوز قطعی نیست.

یکی از بازیکنانی که در تمام بازی‌های این فصل یوونتوس به میدان رفته لئوناردو بونوچی است. این در حالی است که ساری در سایر پست‌های تیمش از سیستم چرخشی استفاده کرده است.

ساری در این باره هم تأکید کرد: گزینه‌هایی که من برای تیمم انتخاب می‌کنم، همه چیز را می‌‌گوید. اگر ما فکر می‌کردم که ما می‌توانیم بدون او کار را پیش ببریم، قطعاً تا الان به او استراحت داده بودیم. ما به تجربه، شخصیت و نظمی که به خط دفاعی‌مان می‌دهد نیاز داریم. به همین دلیل از او می‌خواهیم که خودش را فدای تیم کند. امیدوارم در آینده فرصت استراحت به دست آورد.

بازی فردا شب برای گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس بازی خاصی است. او فصل گذشته شش ماه کابوس‌وار را در این تیم سپری کرد و بعد از آن راهی چلسی شد.

ساری در این باره هم اظهار داشت: سابقه گونسالو نشان می‌دهد که او برای ارائه بهترین بازی‌اش انگیزه می‌خواهد. او الان در وضعیت خوبی قرار دارد پس می‌تواند سهم بسزایی در موفقیت تیم داشته باشد.

تیم فوتبال یوونتوس فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان میلان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.