مهرداد عبدی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به این نکته اذعان کرد که تیمش در فصل جاری بد امتیاز گرفته است و باید نتایج ۹ هفته اخیر را در دیدارهای پیش رو جبران کنند.

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی یک - یک تیمش برابر شاهین در بوشهر گفت: ما برای برد به زمین رفته بودیم و حتی چند موقعیت خوب هم داشتیم. در طول بازی چند اشتباه فردی داشتیم که این باعث شد آنها روی دروازه ما فشار بیاورند. بعد از اینکه گل خوردیم تهاجمی بازی کردیم و خدا را شکر که در دقایق آخر گل زدیم. البته با توجه به شرایطی که داریم تساوی در بوشهر برای ما خوب نبود، ولی خدا را شکر که نباختیم و حداقل به یک امتیاز رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شرایط این تیم بعد از انجام ۹ بازی در نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم ما از لحاظ امتیازگیری خوب نیست، ولی پیاده شدن تفکرات مجیدی جلالی در تیم ما نیاز به زمان دارد. می‌دانیم که تا اینجا بد امتیاز گرفتیم و باید در بازی‌های آینده به فکر جبران باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، تصریح کرد: در شروع لیگ برتر شرایط برای من خوب پیش نرفت و در یک مقطع نیز مصدوم شدم. طبیعتاً نمی‌توانم راضی باشم و از لحاظ نتیجه‌گیری هم شرایط خوبی نداشتیم، ولی امیدوارم در ادامه شرایط تغییر کند. تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعد بیشتر به تیمم کمک کنم. خوشبختانه در این بازی گل زدم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم خوب نتیجه بگیریم و هم اینکه خودم بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.