کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد با شرایط فعلی، منصوریان نمی‌تواند برای این این تیم راه‌گشا باشد.

محمد صلصالی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:‌ شرایط ذوب‌آهن افتضاح است. همچنان امیدواریم که شرایط بهتر شود. نمی‌خواهم بگویم مدیرعامل فعی بد است اما وقتی مدیرعامل قبلی رفت، پیش‌بینی این روزها را می‌کردیم. مدیریت قبلی رفته و مدیریت جدید می‌خواهد خودش را ثابت کند و شاید یکسری شیطنت‌ها انجام دهند ولی واقعا فکر نمی‌کردیم اوضاع ذوب‌آهن تا این حد خراب شود.

او ادامه داد: زمانی که آذری رفت، گفتم مدیر جدید کارش خیلی سخت است چون آذری از تیم شناخت کافی داشت و فکر می‌کردم که مدیریت جدید یکسری حرکات بکنند که برایشان دردسرساز شود که همین‌طور هم شد. این تیم یک شوک خیلی بزرگ نیاز دارد که هر چه دیرتر رخ دهد به ضرر تیم است.

صلصالی درباره منصوریان هم بیان کرد: زمانی که آقای منصوریان به ذوب‌آهن آمد اوایل خوب نتیجه نگرفت اما هرچه جلوتر رفت خیلی بهتر شد. به نظر من با توجه به اینکه امسال تیم را خودش بست انتظارات خیلی بیشتر از این‌ها بود. ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و با شخصیت است. اگر تیم را خودش نبسته بود یک چیزی اما او همه چیز تیم را می‌دانست. آقای منصوریان اثبات شده اما در حال حاضر فکر نکنم به درد ذوب‌آهن بخورد.

او درباره گلایه منصوریان از بازیکنان با تجربه تیمش بعد از باخت به ماشین‌سازی هم گفت: بزرگ‌ترهای تیم حوالی دقیقه ۷۰-۶۰ تعویض شدند. نمی‌دانم منظورش از بزرگ‌ترها چه کسانی بودند. شاید هادی محمدی را گفته که دفاع وسط بود. نمی‌دانم واقعا. بزرگ‌ترهای تیم، یعنی حدادی‌فر و خلعتبری را که اواسط نیمه دوم تعویض کرد. من خودم بازی را می‌دیدم. به نظر من آقای منصوریان از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار ندارد. وقتی تیم با این وضعیت بازی می‌کند می‌توانست یک دفاع به میدان بیاورد که روی ضربات ایستگاهی حریف که خطرناک بود به تیم کمک کند. فکر می‌کنم خود آقای منصوریان از لحاظ فکری و روحی و روانی کمی به هم ریخته است. یا باید از او صد درصد حمایت شود تا بداند پشتش گرم است یا اگر قرار نیست از او حمایت شود، عوضش کنند. اینکه یک بار بگویند او را عوض می‌کنیم یک بار دیگرحرفشان را عوض کنند باعث می‌شود تمرکز منصوریان به هم بریزد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.