مرتضی اسدی معتقد است خستگی یکی از عوامل اصلی شکست تیمش برابر شهرخودرو بوده است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود، شهرخودرو خراسان شکست خورد.

فراز کمالوند سرمربی بوشهری‌ها به دلیل محرومیت نتوانست در این دیدار روی نیمکت تیم خود بنشیند. امیر صادقی‌پناه پیش از شروع نشست خبری ضمن تاکید بر حضور کمالوند در جایگاهی نزدیک به هواداران شهرخودرو، تصریح کرد: متاسفانه شاهد برخورد قشنگی از سوی برخی هواداران نبودیم و انواع و اقسام اهانت‌ها صورت گرفت.

مرتضی اسدی مربی پارس جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی پایاپایی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. جز یکی دو موقعیت، موقعیت دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد اما در نهایت این ما بودیم که با وجود بازی خوب شکست خوردیم‌. بازی‌های سخت ما مقابل رقبای بالانشین در هفته‌های اخیر خستگی زیادی به ساق پای بازیکنان پارس وارد کرد. در مورد داوری هم فکر می‌کنم انقدر صحبت کرده‌ایم که تکراری است.

اسدی گفت: در صحنه‌ای که صادقی، با آرنج باتیستا را زد، شک ندارم باید داور به بازیکن حریف کارت قرمز می‌داد اما نمی‌دانم چرا مماشات کرد. شاید چون صادقی پشتش به باتیستا بود ترجیح داد کارت قرمز ندهد وگرنه من نزدیک به صحنه بودم. سرمایه هر تیمی هوادارانش هستند و امیدوارم که بتوانیم از هفته‌های آتی با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم‌.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.