مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: هواداران تراکتور میهن پرست هستند و ایران را دوست دارند.

به گزارش خبرنگارمهر، غلامرضا صادقیان در خصوص اتفاقاتی که در روز دیدار تراکتور و استقلال رخ داد، گفت: متاسفانه برخی ها این موضوع را بسیار بزرگ جلوه داده اند. هواداران تراکتور میهن پرست هستند و کشورشان را دوست دارند. نگاه ما به هواداران مثبت است و آنها را به عنوان یک سرمایه ملی نگاه می کنیم.

وی تاکید کرد: وقتی که تراکتور پنجمین تیم پرطرفدار دنیا می شود، این نشان می دهد که هواداران این تیم حماسه خلق کرده اند اما متاسفانه برخی ها به جای اینکه بر روی مسائل مثبت مانور کنند بیشتر دنبال حاشیه ها هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور که با شبکه خبر گفتگو می کرد، ادامه داد: نمی گوییم اشتباه نداریم اما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا بتوانیم در زمینه های فرهنگی هم موفق باشیم. خود هواداران هم این موضوع را می دانند و همیشه سعی می کنند بهترین ها باشند. زمانی که در بعضی از ورزشگاه ها، هواداران به خاطر باخت تیمشان صندلی ها را می شکنند و توهین می کنند طرفداران تراکتور تیم را تشویق کرده و در پایان بازی، زباله های ریخته شده در ورزشگاه را جمع می کنند که این نشان از فرهنگ بالای آنان است.

وی در پاسخ به این پرسش که اتفاقات بدی در ورزشگاه یادگار امام رخ داد که وزیر ورزش دستور داد کارگروهی تشکیل شود و به سرعت به این موضوع رسیدگی کند، تصریح کرد: با حرف شما موافق هستم اما تعداد این افراد حاشیه ساز اندک است و فکر می کنم در بین ۸۰ هزار نفر که در ورزشگاه بودند تنها ۷-۸ نفر دست به اعمال ناشایست زدند و بقیه تنها تیمشان را تشویق کردند.

غلامرضا صادقی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در خصوص هواداران تراکتور گفت: نمی دانم چرا صدا و سیما بیشتر دنبال پرداختن به حاشیه ها است و کارهای مثبت را نمی بیند. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا همه چیز طبق قانون صورت بگیرد اما اگر اتفاقی می افتد نباید آنقدر آن را بزرگ کرد. متاسفانه صدا و سیما اتفاقات خوب را کنار گذاشته و تنها به حاشیه ها می پردازد!

مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید کرد: همه ارگانها باید پای کار باشند و تنها نباید وزارت ورزش همه کارها را انجام دهد. بازی فوتبال یعنی شاد کردن دل مردم. ما برای شاد کردن آنها برنامه داریم که امیدوارم بتوانیم این برنامه ها را به خوبی انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم تبریز، تیمشان را خیلی دوست دارند. هستند بچه هایی که وقتی تراکتور می بازد ساعت ها گریه می کنند. بنابراین همه باید دست در دست هم دهیم تا حاشیه ها از بین رفته تا همه از فوتبال لذت ببریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۶ )